Új belsőt kapott az egyik vidéki Praktiker
Hozzávetőleg 150 millió forintból újította fel székesfehérvári áruházát a Praktiker. A barkácsáruház az új és modernebb környezettel szeptembertől fogadja újra a vásárlókat – idézi a cég közleményét a portfolio.hu.
Fotó: Praktiker, portfolio.hu
A teljes átalakítást követően szeptember 7-től újranyit a Praktiker székesfehérvári áruháza. A mintegy 150 millió forintos fejlesztés egy komplex átépítést jelentett, az osztályok modernebb külsőt kaptak, illetve látványos bemutatótereket.
A több mint 100 ezer fős megyei jogú város és vonzáskörzete egyre nagyobb vásárlóerővel rendelkezik. Az évek óta tapasztalható forgalomnövekedés tette indokolttá a székesfehérvári Praktiker átfogó átalakítását. A Praktiker 2023-ig az összes üzletét szeretné felújítani a minél hatékonyabban működés érdekében, ez összesen mintegy 130 000 négyzetméternyi értékesítési területet jelent.
Új belsőt kapott az egyik vidéki Praktiker
A bevásárlás egyre inkább az interneten zajlik, míg a plázák és üzlethelyiségeik egyre inkább élményközpontokká, show room-okká válnak. A fizikai bevásárló- és szolgáltatóterek átalakulása, a logisztikával összeolvadó e-kereskedelem hatása mind a retail, mind a szállítmányozási szektorra visszafordíthatatlan, éppen ezért kiemelten foglalkozunk a témával a Property Investment Forumon november 21-én. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >