Új befektetőnél az Olcsóbbat.hu
Új befektetőhöz került az Olcsóbbat.hu, a Kirakat.hu, a Szépségbolt.hu, valamint az Egészségbolt.hu: az Inventurio Zrt. az EU vállalkozásfejlesztési programja, a JEREMIE tőkebefektetési program keretéből származó források felhasználásával üzemelteti tovább az ár-összehasonlító oldalakat és a webáruházakat – tájékoztatott az Inventurio.
A Jeremie vállalkozásfejlesztési programot az Európai Fejlesztési Bank és annak kockázati tőketársasága, az Európai Beruházási Alap finanszírozza. A program keretében a Venturio 2013 Kockázati Tőkealap a 2015 végéig tartó befektetési időszak alatt mintegy 4,4 milliárd forint tőkét fektet be a magyar gazdaságba.
A kockázati tőkealap legújabb tőkebefektetéséről az e-kereskedelmi portfólióba csoportosuló eszközök új tulajdonosával, az Inventurio Zrt.-vel állapodott meg. Az alapkezelő szerepe nem merül ki a tőke biztosításában, hanem részt vállal a vállalkozás irányításában és fejlesztésében is – áll a közleményben.
Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal, egyben online vásárlási kalauz, amely évente több millió vásárlásban segíti a hazai felhasználókat. A potenciális vásárlók havi másfél millió látogatásuk során csaknem 1000 webáruház termékeit tudják összehasonlítani áruk és részletes tulajdonságaik alapján.
A tőkealap olyan befektetési célokat keres, ahol egy vállalatban az innovatív megoldásokat, a számottevő piaci növekedési potenciált, valamint a szakmai hozzáértést is megtalálják – idézi a közlemény Vitán Gábort, a Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját. Hozzátette azt is: szándékuk egy szélesebb e-kereskedelmi portfólió létrehozása, amelynek ezek a felületek lesznek az alapkövei; ezek a befektetések nagyobb, regionális terjeszkedést is lehetővé tesznek, miközben a termékek saját kategóriájukban is jelentős növekedést tudnak majd elérni.
Az Inventurio az Olcsóbbat.hu, a Kirakat.hu, a Szépségbolt.hu, valamint az Egészségbolt.hu állandó működését és fejlődését az oldalak eddigi vezetőjével, Jenei Péterrel együttműködve folytatja, aki egyben kisebbségi tulajdonosa is lesz a társaságnak.
Az e-kereskedelmi eszközök eddig a Central Médiacsoport portfóliójában működtek, amely a nyomtatott és digitális tartalmi portfólióját szeretné a jövőben erősíteni.
A jól működő, de a portfólióba hosszú távon nem illő üzletágakat és felületeket olyan befektetőknek adják el, ahol megfelelő szakmai és pénzügyi felkészültséget látnak – mondta Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója a közlemény szerint. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az érintett hazai e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalommal kalkulál
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb…
Tovább olvasom >Az e-kereskedelemben már egy számjegyű az éves infláció
Az online kereskedelemben értékesített legkeresettebb termékek minden főbb kategóriájában a…
Tovább olvasom >A magyarok több mint fele használ ár-összehasonlító oldalakat online vásárlás során
A magyarok jelentős része vásárol online, a 18-65 év közöttiek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >