Új Baba cseresznyeillatú frissítő tusfürdő
A cseresznye édes ízéről és játékos külleméről ismert, melyet gyakran használnak édességek díszítésére is. Piros színe a szenvedély, a szerelem és a törődés szimbóluma. A Baba cseresznyeillatú tusfürdő használatával bőrünkön érezhetjük lágy tapintását, és élvezhetjük a frissítő pillanatokat, a cseresznye édes illata pedig felfrissíti érzékeinket. A Baba cseresznyeillatú frissítő tusfürdő gondoskodik bőrünk ápolásáról, és frissítően édes illatot hagy maga után.
Bevezetés hónapja: 2016. május
Bevezetési kedvezmények és támogatások:
TV, közterületi, online és print hirdetések, áruházi akciók, kihelyezések, POS-anyagok.
Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Mándoky Balázs shopper & customer marketing manager
T.: +36-40/400-400; E-mail: vevoinfo@unilever.hu;
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >