Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik fokozni márkáinak növekedését és az innovációt az Egyesült Királyságban.
A Windmill telephely eddig mintegy 300 munkahelyet teremtett a helyi közösség számára, és a termelés növekedésével az elkövetkező hónapokban további pozíciók megnyitására lehet számítani – közölte a HelloFresh.
A Windmill disztribúciós központot a SmartParc SEGRO Derbyvel, a Spondonban található, alacsony szén-dioxid-kibocsátású élelmiszergyártóval közösen fejlesztették ki.
A központ esővízgyűjtő rendszerrel, a tetőn 22 MVA teljesítményű napelemes rendszerrel, valamint egy olyan közös hűtő-fűtő rendszerrel rendelkezik, amely a hűtőberendezések hőjét újrahasznosítva azt a víz és az irodák fűtésére használja fel a telepen.
A telephely energiahatékonyságáért „kiváló” BREEAM minősítést kapott, és az energia 100%-át megújuló forrásokból fedezi.
A helyi kibocsátások további csökkentése és az alkalmazottak támogatása céljából a telephelyen lehetőség lesz elektromos járművek töltésére, a műszakokhoz igazodó helyi buszjáratokra és biztonságos kerékpártárolásra (egy „kerékpárral a munkahelyre” program mellett).
A HelloFresh a 2023-as pénzügyi évben mintegy 7,6 milliárd eurós konszolidált bevételt ért el, ami – változatlan árfolyamon számolva – 2022-hez képest 2,8%-os növekedést jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >