Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte, hogy amerikai partnere, a Kroger számos új automatizált technológiára adott megrendelést, amelyeket raktáraiban kíván bevezetni.
A megrendelés újabb lendületet ad az Ocadonak, mely éppen a múlt hónapban közölte, hogy kanadai partnere, a Sobeys elhalasztotta negyedik robotizált raktárának megnyitását, ami az Ocado részvényeinek zuhanásához vezetett.
Új technológiák
Az Ocado közlése szerint a Kroger legújabb technológiáit, például az On-Grid Robotic Pick (OGRP) és az Automated Frameload (AFL) technológiát fogja több raktárban, vagy ahogy az Ocado nevezi, fulfilment központokban (CFC), meglévő hálózatában, valamint a jövőbeni CFC-kben alkalmazni.
Az Ocado a Kroger megrendelésének értékét nem közölte.
Az OGRP egy robotkar, amelyet a raktárban közvetlenül a rácsos rendszerre telepítenek. A rácsos pályán közlekedő robotok a robotkarok mellé helyezik le az élelmiszereket, melyeket aztán azok a vásárlók táskáiba csomagolnak.
Az Ocado szerint az OGRP teljes kapacitáson a kiterjedt online élelmiszerkínálat több mint 70%-át képes összekészíteni.
Az AFL a raktár fizikailag legmegerőltetőbb munkáját automatizálja: az előkészített vásárlói rendelések felrakását a szállítókeretre.
Az Ocado szerint mindkét technológia új hatékonysági és munkatermelékenységi szintet eredményez a Kroger házhozszállítási hálózatában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >