Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte, hogy amerikai partnere, a Kroger számos új automatizált technológiára adott megrendelést, amelyeket raktáraiban kíván bevezetni.
A megrendelés újabb lendületet ad az Ocadonak, mely éppen a múlt hónapban közölte, hogy kanadai partnere, a Sobeys elhalasztotta negyedik robotizált raktárának megnyitását, ami az Ocado részvényeinek zuhanásához vezetett.
Új technológiák
Az Ocado közlése szerint a Kroger legújabb technológiáit, például az On-Grid Robotic Pick (OGRP) és az Automated Frameload (AFL) technológiát fogja több raktárban, vagy ahogy az Ocado nevezi, fulfilment központokban (CFC), meglévő hálózatában, valamint a jövőbeni CFC-kben alkalmazni.
Az Ocado a Kroger megrendelésének értékét nem közölte.
Az OGRP egy robotkar, amelyet a raktárban közvetlenül a rácsos rendszerre telepítenek. A rácsos pályán közlekedő robotok a robotkarok mellé helyezik le az élelmiszereket, melyeket aztán azok a vásárlók táskáiba csomagolnak.
Az Ocado szerint az OGRP teljes kapacitáson a kiterjedt online élelmiszerkínálat több mint 70%-át képes összekészíteni.
Az AFL a raktár fizikailag legmegerőltetőbb munkáját automatizálja: az előkészített vásárlói rendelések felrakását a szállítókeretre.
Az Ocado szerint mindkét technológia új hatékonysági és munkatermelékenységi szintet eredményez a Kroger házhozszállítási hálózatában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >