Új aukciós portál a piacon
Az eladónak semmilyen díjat nem kell fizetnie termékének meghirdetésekor, nincs se listázási, se jutalékfizetési költség – nyilatkozta a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője.
Az Anakonda.hu már idén több tízezer felhasználó átcsábításával számol.
Balogh Richárd, a a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője hangsúlyozta, az eladóktól csak abban az esetben várnak el némi díjat, ha kiemelt felületen kívánják elhelyezni terméküket. A portál a vevőktől kér a 100 ezer forint alatti árukra kettő, e fölött egyszázalékos jutalékot. A portál kezdetben több száz termékkel indul, amely – az üzemeltető reményei szerint – az eladói oldalnak kínált ingyenességnek köszönhetően hamar felfut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >