Új aukciós portál a piacon
Az eladónak semmilyen díjat nem kell fizetnie termékének meghirdetésekor, nincs se listázási, se jutalékfizetési költség – nyilatkozta a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője.
Az Anakonda.hu már idén több tízezer felhasználó átcsábításával számol.
Balogh Richárd, a a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője hangsúlyozta, az eladóktól csak abban az esetben várnak el némi díjat, ha kiemelt felületen kívánják elhelyezni terméküket. A portál a vevőktől kér a 100 ezer forint alatti árukra kettő, e fölött egyszázalékos jutalékot. A portál kezdetben több száz termékkel indul, amely – az üzemeltető reményei szerint – az eladói oldalnak kínált ingyenességnek köszönhetően hamar felfut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >