Új aukciós portál a piacon
Az eladónak semmilyen díjat nem kell fizetnie termékének meghirdetésekor, nincs se listázási, se jutalékfizetési költség – nyilatkozta a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője.
Az Anakonda.hu már idén több tízezer felhasználó átcsábításával számol.
Balogh Richárd, a a portált létrehozó és üzemeltető Éden-Design vezetője hangsúlyozta, az eladóktól csak abban az esetben várnak el némi díjat, ha kiemelt felületen kívánják elhelyezni terméküket. A portál a vevőktől kér a 100 ezer forint alatti árukra kettő, e fölött egyszázalékos jutalékot. A portál kezdetben több száz termékkel indul, amely – az üzemeltető reményei szerint – az eladói oldalnak kínált ingyenességnek köszönhetően hamar felfut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >