Új arculattal, új szolgáltatásokkal indítja a jövő évet az Adverticum
Kívül-belül megújul a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Színesebb, dinamikusabb logót, figyelemfelkeltőbb arculatot kapott a cég weboldala, de számos, a rendszert érintő újítással is találkozhatnak a jövő év elejétől a felhasználók.
Az Adverticum létrehozott egy úgynevezett demo site-ot, ahol a hirdetők, tartalomszolgáltatók, értékesítők valós környezetben nézhetik meg az Adverticum AdServer által biztosított banner típusokat, ezzel is megkönnyítve a kampánytervezést. Az oldalon átlátható, letisztult formában található meg az összes választható banner megjelenési forma, de természetesen az Adverticum AdServere lehetőséget biztosít egyéni display típusok megvalósítására is.
A megújulást kíséri a december közepén indult Adverticum image reklámkampány is, amellyel számos szakmai és életmód oldalon találkozhatnak az internetezők. A kampány szlogenje, Adverticum AdServer – Cég a banner mögött, célja, hogy ne csak a szakmai közönség, hanem az üzleti, hirdetői célcsoport előtt is egyértelművé váljon, hogy a hazai weboldalakon látott bannerek túlnyomó részét az Adverticum AdServere szolgálja ki. A hirdetők és a vállalati szegmens napjainkban még ritkán alkalmaz saját hirdetéskiszolgáló rendszert, pedig céljaik hatékonyabb elérését nagyban segítheti az Adverticum felkészült szakemberei által kínált megoldások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >