Új arculattal, új szolgáltatásokkal indítja a jövő évet az Adverticum
Kívül-belül megújul a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Színesebb, dinamikusabb logót, figyelemfelkeltőbb arculatot kapott a cég weboldala, de számos, a rendszert érintő újítással is találkozhatnak a jövő év elejétől a felhasználók.
Az Adverticum létrehozott egy úgynevezett demo site-ot, ahol a hirdetők, tartalomszolgáltatók, értékesítők valós környezetben nézhetik meg az Adverticum AdServer által biztosított banner típusokat, ezzel is megkönnyítve a kampánytervezést. Az oldalon átlátható, letisztult formában található meg az összes választható banner megjelenési forma, de természetesen az Adverticum AdServere lehetőséget biztosít egyéni display típusok megvalósítására is.
A megújulást kíséri a december közepén indult Adverticum image reklámkampány is, amellyel számos szakmai és életmód oldalon találkozhatnak az internetezők. A kampány szlogenje, Adverticum AdServer – Cég a banner mögött, célja, hogy ne csak a szakmai közönség, hanem az üzleti, hirdetői célcsoport előtt is egyértelművé váljon, hogy a hazai weboldalakon látott bannerek túlnyomó részét az Adverticum AdServere szolgálja ki. A hirdetők és a vállalati szegmens napjainkban még ritkán alkalmaz saját hirdetéskiszolgáló rendszert, pedig céljaik hatékonyabb elérését nagyban segítheti az Adverticum felkészült szakemberei által kínált megoldások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >