Új arculat a Hungaria Pezsgőnek
A Carbon Group Communication, a Hungaria Pezsgőpincészet márkastratégiai ügynöksége, tavasszal komoly arculatfrissítésbe kezdett, hogy új megjelenést varázsoljon a tekintélyes múlttal rendelkező pezsgőmárka számára.
A Hungaria a gasztro szegmens vezető pezsgőmárkája, célcsoportja a fiatal, városi középosztály. Márkákkal definiálják önmagukat, számukra az autójuk, ruhájuk, ékszereik mellett a pezsgő is státuszszimbólum. “Ők azok a hétköznapi emberek, akik nem hétköznapian élik életüket. Izgalmasak, egyediek, ahogy a Hungaria pezsgők is.”- mondta Csomay András, a Hungaria Pezsgő márkamenedzsere.
A márka célja, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: “Pezsgő másképp”.
A kreatív anyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól”- nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatív igazgatója.
Ezen a gondolati alapon alakult ki az új vizuális világ és a fősor: “Hungaria. Welcome to the blue club”. A Hungaria az új arculatot a jövőbeli integrált kampányaiban, horeca felületeken, a Balaton Soundon és az általa támogatott divateseményeken használja az idei évben.
A fotókat Nánási Pál és csapata készítette a Bródy Házban és az XO Bistroban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >