Új arculat a Hungaria Pezsgőnek
A Carbon Group Communication, a Hungaria Pezsgőpincészet márkastratégiai ügynöksége, tavasszal komoly arculatfrissítésbe kezdett, hogy új megjelenést varázsoljon a tekintélyes múlttal rendelkező pezsgőmárka számára.
A Hungaria a gasztro szegmens vezető pezsgőmárkája, célcsoportja a fiatal, városi középosztály. Márkákkal definiálják önmagukat, számukra az autójuk, ruhájuk, ékszereik mellett a pezsgő is státuszszimbólum. “Ők azok a hétköznapi emberek, akik nem hétköznapian élik életüket. Izgalmasak, egyediek, ahogy a Hungaria pezsgők is.”- mondta Csomay András, a Hungaria Pezsgő márkamenedzsere.
A márka célja, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: “Pezsgő másképp”.
A kreatív anyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól”- nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatív igazgatója.
Ezen a gondolati alapon alakult ki az új vizuális világ és a fősor: “Hungaria. Welcome to the blue club”. A Hungaria az új arculatot a jövőbeli integrált kampányaiban, horeca felületeken, a Balaton Soundon és az általa támogatott divateseményeken használja az idei évben.
A fotókat Nánási Pál és csapata készítette a Bródy Házban és az XO Bistroban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >