Új arculat a Hungaria Pezsgőnek
A Carbon Group Communication, a Hungaria Pezsgőpincészet márkastratégiai ügynöksége, tavasszal komoly arculatfrissítésbe kezdett, hogy új megjelenést varázsoljon a tekintélyes múlttal rendelkező pezsgőmárka számára.
A Hungaria a gasztro szegmens vezető pezsgőmárkája, célcsoportja a fiatal, városi középosztály. Márkákkal definiálják önmagukat, számukra az autójuk, ruhájuk, ékszereik mellett a pezsgő is státuszszimbólum. “Ők azok a hétköznapi emberek, akik nem hétköznapian élik életüket. Izgalmasak, egyediek, ahogy a Hungaria pezsgők is.”- mondta Csomay András, a Hungaria Pezsgő márkamenedzsere.
A márka célja, hogy új pezsgőfogyasztási alkalmakat és módokat mutasson, kommunikációjával oldja a berögzült pezsgős sztereotípiákat. Erre a gondolatra épít a márka új szlogenje is: “Pezsgő másképp”.
A kreatív anyag a márka különleges világát tükrözi, amely nagyon erős vizualitással emeli ki a Hungaria markáns színeit, illetve jó értelemben vett különbözőségét a megszokott hétköznapoktól”- nyilatkozta Papp Péter, a Carbon Group Communication kreatív igazgatója.
Ezen a gondolati alapon alakult ki az új vizuális világ és a fősor: “Hungaria. Welcome to the blue club”. A Hungaria az új arculatot a jövőbeli integrált kampányaiban, horeca felületeken, a Balaton Soundon és az általa támogatott divateseményeken használja az idei évben.
A fotókat Nánási Pál és csapata készítette a Bródy Házban és az XO Bistroban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >