Új arcok a BAT vezetésében
Hunyady Lászlót (34) nevezték ki júliusban a BAT Hungary márkamarketing igazgatójának, amely új pozíció a vállalatnál. Hunyady László a jövőben hazánk piacvezető dohányipari cégének márkastratégiájáért lesz felelős.Hunyady László pályafutását az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte majd két évet töltött a Borsodi Sörgyárnál brand managerként. 2001-től a Zwack Unicumnál folytatta karrierjét: nevéhez fűződik az Unicum új ízvariánsának, az Unicum Nextnek bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása.
Más személyi változás is történt a BAT-nál a közelmúltban: Tulik Ágnes lett a cég új kommunikációs és CSR vezetője. Tulik Ágnes széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban sajtószóvivőként és kommunikációs tanácsadóként is dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >