Új arcok a BAT vezetésében
Hunyady Lászlót (34) nevezték ki júliusban a BAT Hungary márkamarketing igazgatójának, amely új pozíció a vállalatnál. Hunyady László a jövőben hazánk piacvezető dohányipari cégének márkastratégiájáért lesz felelős.Hunyady László pályafutását az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte majd két évet töltött a Borsodi Sörgyárnál brand managerként. 2001-től a Zwack Unicumnál folytatta karrierjét: nevéhez fűződik az Unicum új ízvariánsának, az Unicum Nextnek bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása.
Más személyi változás is történt a BAT-nál a közelmúltban: Tulik Ágnes lett a cég új kommunikációs és CSR vezetője. Tulik Ágnes széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban sajtószóvivőként és kommunikációs tanácsadóként is dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >