Új arcok a BAT vezetésében
Hunyady Lászlót (34) nevezték ki júliusban a BAT Hungary márkamarketing igazgatójának, amely új pozíció a vállalatnál. Hunyady László a jövőben hazánk piacvezető dohányipari cégének márkastratégiájáért lesz felelős.Hunyady László pályafutását az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte majd két évet töltött a Borsodi Sörgyárnál brand managerként. 2001-től a Zwack Unicumnál folytatta karrierjét: nevéhez fűződik az Unicum új ízvariánsának, az Unicum Nextnek bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása.
Más személyi változás is történt a BAT-nál a közelmúltban: Tulik Ágnes lett a cég új kommunikációs és CSR vezetője. Tulik Ágnes széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban sajtószóvivőként és kommunikációs tanácsadóként is dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >