Új aperitiffel jelentkezik a Bols Hungary
Januártól a magyar piacon is bevezeti az Aperol nevű italmárkát a Bols. Az aperitif italnak számító terméket szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni.
Januártól új nemzetközi márkával bővíti portfólióját a Bols Hungary. A termék, mely hamarosan a hazai boltok polcaira kerül, a közel 100 éves múltra visszatekintő, aperitif italnak számító Aperol.
Az alacsony alkoholtartalmú, egyszerre kesernyés és édes ízéről ismert italt a Barbieri fivérek találták ki és kezdték el palackozni a XX. század elején. Itáliában gyorsan elterjedt a híre, ám népszerűségre a második világháború után tett szert, amikor átlépve az olasz határt, világszerte forgalmazni kezdték a terméket.
Az évek során a márka igazi védjegyévé az Aperol Spritz koktél lett, amely Aperolból, fehérborból, vagy proseccoból és szódából áll, illetve jéggel és egy szelet naranccsal szervírozzák. Az italmixet hagyományosan borospohárból fogyaszthatják a vendégek.
A Bols Hungary bízik abban, hogy az Aperol hazai bevezetésével növekszik a vállalat piaci részesedése az aperitif kategóriában. Az Aperol bevezetését szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >