Új aperitiffel jelentkezik a Bols Hungary
Januártól a magyar piacon is bevezeti az Aperol nevű italmárkát a Bols. Az aperitif italnak számító terméket szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni.
Januártól új nemzetközi márkával bővíti portfólióját a Bols Hungary. A termék, mely hamarosan a hazai boltok polcaira kerül, a közel 100 éves múltra visszatekintő, aperitif italnak számító Aperol.
Az alacsony alkoholtartalmú, egyszerre kesernyés és édes ízéről ismert italt a Barbieri fivérek találták ki és kezdték el palackozni a XX. század elején. Itáliában gyorsan elterjedt a híre, ám népszerűségre a második világháború után tett szert, amikor átlépve az olasz határt, világszerte forgalmazni kezdték a terméket.
Az évek során a márka igazi védjegyévé az Aperol Spritz koktél lett, amely Aperolból, fehérborból, vagy proseccoból és szódából áll, illetve jéggel és egy szelet naranccsal szervírozzák. Az italmixet hagyományosan borospohárból fogyaszthatják a vendégek.
A Bols Hungary bízik abban, hogy az Aperol hazai bevezetésével növekszik a vállalat piaci részesedése az aperitif kategóriában. Az Aperol bevezetését szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >