Új aperitiffel jelentkezik a Bols Hungary
Januártól a magyar piacon is bevezeti az Aperol nevű italmárkát a Bols. Az aperitif italnak számító terméket szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni.
Januártól új nemzetközi márkával bővíti portfólióját a Bols Hungary. A termék, mely hamarosan a hazai boltok polcaira kerül, a közel 100 éves múltra visszatekintő, aperitif italnak számító Aperol.
Az alacsony alkoholtartalmú, egyszerre kesernyés és édes ízéről ismert italt a Barbieri fivérek találták ki és kezdték el palackozni a XX. század elején. Itáliában gyorsan elterjedt a híre, ám népszerűségre a második világháború után tett szert, amikor átlépve az olasz határt, világszerte forgalmazni kezdték a terméket.
Az évek során a márka igazi védjegyévé az Aperol Spritz koktél lett, amely Aperolból, fehérborból, vagy proseccoból és szódából áll, illetve jéggel és egy szelet naranccsal szervírozzák. Az italmixet hagyományosan borospohárból fogyaszthatják a vendégek.
A Bols Hungary bízik abban, hogy az Aperol hazai bevezetésével növekszik a vállalat piaci részesedése az aperitif kategóriában. Az Aperol bevezetését szórakozóhelyi promóciók fogják támogatni – írja a Kreatív Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

