Új almafajtát adott kínálatához az Albert Heijn
Az Albert Heijn bejelentette, hogy új almafajtát adott termékeihez a Sprank márkanév alatt.

Saját márka, saját alma
Az elmúlt két évben a kiskereskedő együtt dolgozott a Vogelaar Vredehoffal, valamint 15 almatermesztővel annak érdekében, hogy „kifejlessze” az új almát.
Idén ősszel a gazdák leszüretelték az első adag újfajta gyümölcsöt: a termés 400.000 kilónyi terméket jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Aszályszorongás a köbön: a kukorica, a burgonya és az alma a legveszélyeztetettebbek
Az idei nyári aszály már most is érezteti hatását a…
Tovább olvasom >HUN-REN: főleg a kukorica, a burgonya és az alma termésmennyiségére lehet hatással az idei aszály
Főleg a kukorica, a burgonya és az alma termésmennyiségére lehet…
Tovább olvasom >Kezdődik az almaszezon – mérsékelt kínálat, emelkedő árak
Lengyelországban megkezdődött a korai, nyári almafajták betakarítása, ám a piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >