Új almafajtát adott kínálatához az Albert Heijn
Az Albert Heijn bejelentette, hogy új almafajtát adott termékeihez a Sprank márkanév alatt.

Saját márka, saját alma
Az elmúlt két évben a kiskereskedő együtt dolgozott a Vogelaar Vredehoffal, valamint 15 almatermesztővel annak érdekében, hogy „kifejlessze” az új almát.
Idén ősszel a gazdák leszüretelték az első adag újfajta gyümölcsöt: a termés 400.000 kilónyi terméket jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hat nyelven érhető el az Albert Heijn alkalmazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekordáron kapható az alma – importtal pótolják a hiányzó hazai termést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

