Új almafajtát adott kínálatához az Albert Heijn
Az Albert Heijn bejelentette, hogy új almafajtát adott termékeihez a Sprank márkanév alatt.

Saját márka, saját alma
Az elmúlt két évben a kiskereskedő együtt dolgozott a Vogelaar Vredehoffal, valamint 15 almatermesztővel annak érdekében, hogy „kifejlessze” az új almát.
Idén ősszel a gazdák leszüretelték az első adag újfajta gyümölcsöt: a termés 400.000 kilónyi terméket jelent.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >