Új állateledel-márkát vezet be a Mars
Egy 2018-as kutatás szerint Magyarországon a lakosság 36%-a lakik kutyás lakásban, ami azt jelenti, hogy 3 millió gazdás kutya él az országban.
– A Mars állateledel-részlegénél fontosnak tartjuk, hogy a gazdik minden fontos tápanyagot meg tudjanak adni kedvenceiknek. Munkatársaink a Waltham Centerben folyamatosan azon dolgoznak, hogy megfelelő minőségű állateledeleket tudjunk kínálni az állattartóknak. Ennek egyik újabb példája a NUTRO™ termékcsalád – mondta Kateřina Nechvátalová, a Mars Petcare Közép-Európáért felelős marketingmenedzsere.
A Nutro™ egyszerű, tehát olyan alapanyagokból áll, amit akár a saját konyhánkban is megtalálhatunk; célzott, tehát csak és kizárólag azokat a tápanyagokat tartalmazza, amire az állatnak szüksége van, mellőzve minden dúsítóanyagot; valamint megbízható, mivel a gyártás folyamán több ponton történik minőségellenőrzés. Minden Nutro™ termék elsődleges összetevője a magas minőségű állati fehérje, emellett az összes termék GMO-mentes.
Idén a Nutro™ két termékcsaládja, a gabonamentes Nutro™ Grain Free, valamint a korlátozott számú összetevőkre szorítkozó Nutro™ Limited Ingredient érkezik majd Magyarországra. Mindkét termék lényege, hogy minden szükséges tápanyagot megadjanak a háziállatnak, akkor is, ha érzékeny az emésztőrendszere, vagy épp allergiában, esetleg intoleranciában szenved. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >Idén már 21 kutyabarát strand és fürdetőhely várja országszerte a kutyásokat
Gyarapodott a hazai kutyabarát strandok száma: tíz éve csak 8,…
Tovább olvasom >Kedvenckényeztetés okosabban
Újra nő az állateledelek piaca, a gyártói márkák megint erősödni…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >