Új állateledel-márkát vezet be a Mars
Egy 2018-as kutatás szerint Magyarországon a lakosság 36%-a lakik kutyás lakásban, ami azt jelenti, hogy 3 millió gazdás kutya él az országban.
– A Mars állateledel-részlegénél fontosnak tartjuk, hogy a gazdik minden fontos tápanyagot meg tudjanak adni kedvenceiknek. Munkatársaink a Waltham Centerben folyamatosan azon dolgoznak, hogy megfelelő minőségű állateledeleket tudjunk kínálni az állattartóknak. Ennek egyik újabb példája a NUTRO™ termékcsalád – mondta Kateřina Nechvátalová, a Mars Petcare Közép-Európáért felelős marketingmenedzsere.
A Nutro™ egyszerű, tehát olyan alapanyagokból áll, amit akár a saját konyhánkban is megtalálhatunk; célzott, tehát csak és kizárólag azokat a tápanyagokat tartalmazza, amire az állatnak szüksége van, mellőzve minden dúsítóanyagot; valamint megbízható, mivel a gyártás folyamán több ponton történik minőségellenőrzés. Minden Nutro™ termék elsődleges összetevője a magas minőségű állati fehérje, emellett az összes termék GMO-mentes.
Idén a Nutro™ két termékcsaládja, a gabonamentes Nutro™ Grain Free, valamint a korlátozott számú összetevőkre szorítkozó Nutro™ Limited Ingredient érkezik majd Magyarországra. Mindkét termék lényege, hogy minden szükséges tápanyagot megadjanak a háziállatnak, akkor is, ha érzékeny az emésztőrendszere, vagy épp allergiában, esetleg intoleranciában szenved. //
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Terápia időpont nélkül, munkaidőben – a kutyabarát iroda nagyon adja
A stresszoldás és a mentális jóllét igen fontos hatással van…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >