Új állateledel-márkát vezet be a Mars
Egy 2018-as kutatás szerint Magyarországon a lakosság 36%-a lakik kutyás lakásban, ami azt jelenti, hogy 3 millió gazdás kutya él az országban.
– A Mars állateledel-részlegénél fontosnak tartjuk, hogy a gazdik minden fontos tápanyagot meg tudjanak adni kedvenceiknek. Munkatársaink a Waltham Centerben folyamatosan azon dolgoznak, hogy megfelelő minőségű állateledeleket tudjunk kínálni az állattartóknak. Ennek egyik újabb példája a NUTRO™ termékcsalád – mondta Kateřina Nechvátalová, a Mars Petcare Közép-Európáért felelős marketingmenedzsere.
A Nutro™ egyszerű, tehát olyan alapanyagokból áll, amit akár a saját konyhánkban is megtalálhatunk; célzott, tehát csak és kizárólag azokat a tápanyagokat tartalmazza, amire az állatnak szüksége van, mellőzve minden dúsítóanyagot; valamint megbízható, mivel a gyártás folyamán több ponton történik minőségellenőrzés. Minden Nutro™ termék elsődleges összetevője a magas minőségű állati fehérje, emellett az összes termék GMO-mentes.
Idén a Nutro™ két termékcsaládja, a gabonamentes Nutro™ Grain Free, valamint a korlátozott számú összetevőkre szorítkozó Nutro™ Limited Ingredient érkezik majd Magyarországra. Mindkét termék lényege, hogy minden szükséges tápanyagot megadjanak a háziállatnak, akkor is, ha érzékeny az emésztőrendszere, vagy épp allergiában, esetleg intoleranciában szenved. //
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >150 millió fontból korszerűsíti állateledel-gyárát a Nestlé Purina az Egyesült Királyságban
Több mint 150 millió fontot (167 millió USD) ruház be…
Tovább olvasom >Támogatja az EU erdőirtás elleni rendeletét a Nestlé, a Mars Wrigley és a Ferrero
Az EU erdőirtás elleni rendelete december 30-tól kötelezi a kakaót,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >