Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média részlege egy sor új ajánlatot – egyebek mellett az ah.nl oldalon és az ah appban megjelenő videó hirdetéseket – vezetett be.
A részlegnél emellett újonnan elérhető egy offsite display ajánlat a vásárlókkal kapcsolatos releváns insightokon alapuló targetálási lehetőségekkel – tette hozzá a kiskereskedő.
Az AH Retail Media Services emellett tervezi, hogy Hollandiában bevezeti az első olyan házhoz szállító furgont, amelyen hirdetéseket lehet elhelyezni.
Retail média
Az AH Retail Media Services által nyújtott információk segítenek a hirdetőknek kampányaik összeállításában és optimalizálásában – közölte a vállalat, példaként említve a nemrégiben bevezetett in-store teljesítmény dashboardot.
Az Albert Heijn kutatóintézetekkel – például a Kantar MeMo²-vel – kötött partnerséggel segíti a hirdetőket márkáik hatásának, eladásaiknak, valamint cross-mediális kampányaik hatékonyságának mérésében.
A bejelentés a kiskereskedő éves AH Retail Media rendezvényén hangzott el július 12-én Zaandamban, amelyen több mint 160 marketing- és médiavezető, valamint médiaügynökség vett részt. Az eseményen az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója, Johan van der Zanden, valamint a médiaszolgáltatások vezetője, Rolf Oosterhoff osztotta meg a vállalaton belüli hirdetési lehetőségekről szóló legfrissebb híreket.
A rendezvényen kifejezetten a meglévő hirdetőknek szóló előadások is helyet kaptak, akik ugyanakkor megosztották tapasztalataikat és elképzeléseiket a retail média jövőjéről.
A résztvevők elmondták, hogyan alakítottak ki omnichannel kampányokat az Albert Heijn környezetében, és hol vannak még kiaknázatlan lehetőségek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Több ezer magyar webáruház válhat potenciális hirdetési felületté
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >