Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média részlege egy sor új ajánlatot – egyebek mellett az ah.nl oldalon és az ah appban megjelenő videó hirdetéseket – vezetett be.
A részlegnél emellett újonnan elérhető egy offsite display ajánlat a vásárlókkal kapcsolatos releváns insightokon alapuló targetálási lehetőségekkel – tette hozzá a kiskereskedő.
Az AH Retail Media Services emellett tervezi, hogy Hollandiában bevezeti az első olyan házhoz szállító furgont, amelyen hirdetéseket lehet elhelyezni.
Retail média
Az AH Retail Media Services által nyújtott információk segítenek a hirdetőknek kampányaik összeállításában és optimalizálásában – közölte a vállalat, példaként említve a nemrégiben bevezetett in-store teljesítmény dashboardot.
Az Albert Heijn kutatóintézetekkel – például a Kantar MeMo²-vel – kötött partnerséggel segíti a hirdetőket márkáik hatásának, eladásaiknak, valamint cross-mediális kampányaik hatékonyságának mérésében.
A bejelentés a kiskereskedő éves AH Retail Media rendezvényén hangzott el július 12-én Zaandamban, amelyen több mint 160 marketing- és médiavezető, valamint médiaügynökség vett részt. Az eseményen az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója, Johan van der Zanden, valamint a médiaszolgáltatások vezetője, Rolf Oosterhoff osztotta meg a vállalaton belüli hirdetési lehetőségekről szóló legfrissebb híreket.
A rendezvényen kifejezetten a meglévő hirdetőknek szóló előadások is helyet kaptak, akik ugyanakkor megosztották tapasztalataikat és elképzeléseiket a retail média jövőjéről.
A résztvevők elmondták, hogyan alakítottak ki omnichannel kampányokat az Albert Heijn környezetében, és hol vannak még kiaknázatlan lehetőségek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >