Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 16. 09:31

Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média részlege egy sor új ajánlatot – egyebek mellett az ah.nl oldalon és az ah appban megjelenő videó hirdetéseket – vezetett be.

A részlegnél emellett újonnan elérhető egy offsite display ajánlat a vásárlókkal kapcsolatos releváns insightokon alapuló targetálási lehetőségekkel – tette hozzá a kiskereskedő.

Az AH Retail Media Services emellett tervezi, hogy Hollandiában bevezeti az első olyan házhoz szállító furgont, amelyen hirdetéseket lehet elhelyezni.

Retail média

Az AH Retail Media Services által nyújtott információk segítenek a hirdetőknek kampányaik összeállításában és optimalizálásában – közölte a vállalat, példaként említve a nemrégiben bevezetett in-store teljesítmény dashboardot.

Az Albert Heijn kutatóintézetekkel – például a Kantar MeMo²-vel – kötött partnerséggel segíti a hirdetőket márkáik hatásának, eladásaiknak, valamint cross-mediális kampányaik hatékonyságának mérésében.

A bejelentés a kiskereskedő éves AH Retail Media rendezvényén hangzott el július 12-én Zaandamban, amelyen több mint 160 marketing- és médiavezető, valamint médiaügynökség vett részt. Az eseményen az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója, Johan van der Zanden, valamint a médiaszolgáltatások vezetője, Rolf Oosterhoff osztotta meg a vállalaton belüli hirdetési lehetőségekről szóló legfrissebb híreket.

A rendezvényen kifejezetten a meglévő hirdetőknek szóló előadások is helyet kaptak, akik ugyanakkor megosztották tapasztalataikat és elképzeléseiket a retail média jövőjéről.

A résztvevők elmondták, hogyan alakítottak ki omnichannel kampányokat az Albert Heijn környezetében, és hol vannak még kiaknázatlan lehetőségek.

ESM

Kapcsolódó cikkeink