Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média részlege egy sor új ajánlatot – egyebek mellett az ah.nl oldalon és az ah appban megjelenő videó hirdetéseket – vezetett be.
A részlegnél emellett újonnan elérhető egy offsite display ajánlat a vásárlókkal kapcsolatos releváns insightokon alapuló targetálási lehetőségekkel – tette hozzá a kiskereskedő.
Az AH Retail Media Services emellett tervezi, hogy Hollandiában bevezeti az első olyan házhoz szállító furgont, amelyen hirdetéseket lehet elhelyezni.
Retail média
Az AH Retail Media Services által nyújtott információk segítenek a hirdetőknek kampányaik összeállításában és optimalizálásában – közölte a vállalat, példaként említve a nemrégiben bevezetett in-store teljesítmény dashboardot.
Az Albert Heijn kutatóintézetekkel – például a Kantar MeMo²-vel – kötött partnerséggel segíti a hirdetőket márkáik hatásának, eladásaiknak, valamint cross-mediális kampányaik hatékonyságának mérésében.
A bejelentés a kiskereskedő éves AH Retail Media rendezvényén hangzott el július 12-én Zaandamban, amelyen több mint 160 marketing- és médiavezető, valamint médiaügynökség vett részt. Az eseményen az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója, Johan van der Zanden, valamint a médiaszolgáltatások vezetője, Rolf Oosterhoff osztotta meg a vállalaton belüli hirdetési lehetőségekről szóló legfrissebb híreket.
A rendezvényen kifejezetten a meglévő hirdetőknek szóló előadások is helyet kaptak, akik ugyanakkor megosztották tapasztalataikat és elképzeléseiket a retail média jövőjéről.
A résztvevők elmondták, hogyan alakítottak ki omnichannel kampányokat az Albert Heijn környezetében, és hol vannak még kiaknázatlan lehetőségek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >