Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média részlege egy sor új ajánlatot – egyebek mellett az ah.nl oldalon és az ah appban megjelenő videó hirdetéseket – vezetett be.
A részlegnél emellett újonnan elérhető egy offsite display ajánlat a vásárlókkal kapcsolatos releváns insightokon alapuló targetálási lehetőségekkel – tette hozzá a kiskereskedő.
Az AH Retail Media Services emellett tervezi, hogy Hollandiában bevezeti az első olyan házhoz szállító furgont, amelyen hirdetéseket lehet elhelyezni.
Retail média
Az AH Retail Media Services által nyújtott információk segítenek a hirdetőknek kampányaik összeállításában és optimalizálásában – közölte a vállalat, példaként említve a nemrégiben bevezetett in-store teljesítmény dashboardot.
Az Albert Heijn kutatóintézetekkel – például a Kantar MeMo²-vel – kötött partnerséggel segíti a hirdetőket márkáik hatásának, eladásaiknak, valamint cross-mediális kampányaik hatékonyságának mérésében.
A bejelentés a kiskereskedő éves AH Retail Media rendezvényén hangzott el július 12-én Zaandamban, amelyen több mint 160 marketing- és médiavezető, valamint médiaügynökség vett részt. Az eseményen az Albert Heijn marketing- és kommunikációs igazgatója, Johan van der Zanden, valamint a médiaszolgáltatások vezetője, Rolf Oosterhoff osztotta meg a vállalaton belüli hirdetési lehetőségekről szóló legfrissebb híreket.
A rendezvényen kifejezetten a meglévő hirdetőknek szóló előadások is helyet kaptak, akik ugyanakkor megosztották tapasztalataikat és elképzeléseiket a retail média jövőjéről.
A résztvevők elmondták, hogyan alakítottak ki omnichannel kampányokat az Albert Heijn környezetében, és hol vannak még kiaknázatlan lehetőségek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >