Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva fejlesztett Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia (AI) alapú e-kereskedelmi tervező eszközt.
Az eszköz 12 egykattintásos funkciót kínál például a kép- és videószerkesztésnek, a termékháttér cseréjének, a virtuális próbafülkék működtetésének és hirdetések generálásának egyszerűsítésére.
A Pic Copilot az Alibaba valós e-kereskedelmi adataira támaszkodva igyekszik a termékfotók és videók minőségét javítani. A tesztek során az eszköz alkalmazása kétszámjegyű növekedést eredményezett az átkattintási arányokban. Az egyedi, értékesítési mutatókra alapozott adatjelölési módszert alkalmazó AI-modellt 250 millió paraméter alapján fejlesztették. Elemzéskor az AI figyelembe veszi a képek vizuális vonzerejét és azok hatását az értékesítési teljesítményre.
Az Egyesült Államokban elérhető funkciók közé tartozik egy virtuális próbafülke, amely több mint 160 modellel számos bőrtónusra és testalkatra optimalizált. Emellett a felhasználók saját képeiket is feltölthetik, de az eladók az amerikai nemzeti ünnepekhez igazított grafikai sablonokat is igénybe vehetnek például a Függetlenség Napja, vagy Hálaadás körül.
A Black Friday tesztidőszak során világszerte több mint 35.000 felhasználó készített marketinganyagokat a Pic Copilot segítségével, amelyeket több mint 200.000 alkalommal használtak fel. Az eszköz átlagosan 200 dollár megtakarítást jelentett felhasználónként. A virtuális próbafülke pedig több mint 10.000 kereskedőt segített 80.000 eredeti modellkép létrehozásában.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
EY: Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják
Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges…
Tovább olvasom >KPMG: Hogyan lehet etikus és versenyképes az AI használata a hitelkockázat-elemzésben
Várhatóan a pénzintézetek és pénzügyi szolgáltatók lehetnek az egyik legnagyobb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti felkészülés: csaknem 500 prémium termékét akciózta le a SPAR az ünnepi időszak előtt
Megjelent a SPAR Ínyenc Katalógusa, amelyben hagyományosan az üzletlánc prémium…
Tovább olvasom >