Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia (AI) alapú e-kereskedelmi tervező eszközt, amelyet kifejezetten kis- és középvállalkozások igényeire szabva fejlesztett.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az eszköz 12 egykattintásos funkciót kínál például a kép- és videószerkesztésnek, a termékháttér cseréjének, a virtuális próbafülkék működtetésének és hirdetések generálásának egyszerűsítésére.
A Pic Copilot az Alibaba valós e-kereskedelmi adataira támaszkodva igyekszik a termékfotók és videók minőségét javítani. A tesztek során az eszköz alkalmazása két számjegyű növekedést eredményezett az átkattintási arányokban. Az egyedi, értékesítési mutatókra alapozott adatjelölési módszert alkalmazó AI-modellt 250 millió paraméter alapján fejlesztették. Elemzéskor az AI figyelembe veszi a képek vizuális vonzerejét és azok hatását az értékesítési teljesítményre.
Az Egyesült Államokban elérhető funkciók közé tartozik egy virtuális próbafülke, amely több mint 160 modellel számos bőrtónusra és testalkatra optimalizált. Emellett a felhasználók saját képeiket is feltölthetik, de az eladók az amerikai nemzeti ünnepekhez igazított grafikai sablonokat is igénybe vehetnek például a Függetlenség Napja vagy Hálaadás körül. //
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >