Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia (AI) alapú e-kereskedelmi tervező eszközt, amelyet kifejezetten kis- és középvállalkozások igényeire szabva fejlesztett.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az eszköz 12 egykattintásos funkciót kínál például a kép- és videószerkesztésnek, a termékháttér cseréjének, a virtuális próbafülkék működtetésének és hirdetések generálásának egyszerűsítésére.
A Pic Copilot az Alibaba valós e-kereskedelmi adataira támaszkodva igyekszik a termékfotók és videók minőségét javítani. A tesztek során az eszköz alkalmazása két számjegyű növekedést eredményezett az átkattintási arányokban. Az egyedi, értékesítési mutatókra alapozott adatjelölési módszert alkalmazó AI-modellt 250 millió paraméter alapján fejlesztették. Elemzéskor az AI figyelembe veszi a képek vizuális vonzerejét és azok hatását az értékesítési teljesítményre.
Az Egyesült Államokban elérhető funkciók közé tartozik egy virtuális próbafülke, amely több mint 160 modellel számos bőrtónusra és testalkatra optimalizált. Emellett a felhasználók saját képeiket is feltölthetik, de az eladók az amerikai nemzeti ünnepekhez igazított grafikai sablonokat is igénybe vehetnek például a Függetlenség Napja vagy Hálaadás körül. //
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >