Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI) alapú, globális b2b keresőmotorjának béta verzióját, amely platformjának kis- és közepes méretű kereskedői és vevői számára készült.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A cég az Accióval a vásárlók számára a globális beszállítók szélesebb köréhez kíván hozzáférést biztosítani, miközben bővíti az Alibaba meglévő globális eladói ökoszisztémáját.
Az Accio természetes nyelvű kereséseket támogat, így a felhasználók intuitív, párbeszédszerű módon használhatják. Jelenleg angol, francia, spanyol, portugál és német nyelveken érhető el.
Emellett az Accio Page funkció egy dinamikus, Wikipédia-szerű felületen az objektív termékjellemzőket és hasonló árucikkekkel való összehasonlításokat jelenít meg. Az ezt kiegészítő Accio Agent a vásárlói kommunikációt, a fizetési folyamatokat és az értékesítés utáni támogatást hivatott egyszerűsíteni.
Az Alibaba AI-kezdeményezései nem újkeletűek. A vállalat 2023 tavaszán létrehozott egy mintegy 100 szakértőből álló AI business teamet, amely azóta is bővül. Tavaly novemberben pedig bemutatta az „Aidge” generatív AI eszközt, amely többek között virtuális ruhapróbát és nonstop ügyfélszolgálatot kínál.
Az Alibaba lépései illeszkednek a globális trendekhez, ahol más nagyvállalatok, például az Amazon és a Walmart is saját mesterségesintelligencia-platformokat fejlesztenek az ellátási láncok és kereskedelmi folyamatok optimalizálására. //
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >