Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI) alapú, globális b2b keresőmotorjának béta verzióját, amely platformjának kis- és közepes méretű kereskedői és vevői számára készült.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A cég az Accióval a vásárlók számára a globális beszállítók szélesebb köréhez kíván hozzáférést biztosítani, miközben bővíti az Alibaba meglévő globális eladói ökoszisztémáját.
Az Accio természetes nyelvű kereséseket támogat, így a felhasználók intuitív, párbeszédszerű módon használhatják. Jelenleg angol, francia, spanyol, portugál és német nyelveken érhető el.
Emellett az Accio Page funkció egy dinamikus, Wikipédia-szerű felületen az objektív termékjellemzőket és hasonló árucikkekkel való összehasonlításokat jelenít meg. Az ezt kiegészítő Accio Agent a vásárlói kommunikációt, a fizetési folyamatokat és az értékesítés utáni támogatást hivatott egyszerűsíteni.
Az Alibaba AI-kezdeményezései nem újkeletűek. A vállalat 2023 tavaszán létrehozott egy mintegy 100 szakértőből álló AI business teamet, amely azóta is bővül. Tavaly novemberben pedig bemutatta az „Aidge” generatív AI eszközt, amely többek között virtuális ruhapróbát és nonstop ügyfélszolgálatot kínál.
Az Alibaba lépései illeszkednek a globális trendekhez, ahol más nagyvállalatok, például az Amazon és a Walmart is saját mesterségesintelligencia-platformokat fejlesztenek az ellátási láncok és kereskedelmi folyamatok optimalizálására. //
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 200 milliárd eurós beruházást mozgósít a mesterséges intelligencia fejlesztésére
Az Európai Bizottság elindította az InvestAI nevű kezdeményezést, amelynek keretében…
Tovább olvasom >A fogászat jelene és jövője: riasztó adatok és új technológiai áttörések
Hazánk és más országok fogászati állapota aggodalomra ad okot, mivel…
Tovább olvasom >A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >