Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI) alapú, globális b2b keresőmotorjának béta verzióját, amely platformjának kis- és közepes méretű kereskedői és vevői számára készült.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01 lapszámában olvasható.
A cég az Accióval a vásárlók számára a globális beszállítók szélesebb köréhez kíván hozzáférést biztosítani, miközben bővíti az Alibaba meglévő globális eladói ökoszisztémáját.
Az Accio természetes nyelvű kereséseket támogat, így a felhasználók intuitív, párbeszédszerű módon használhatják. Jelenleg angol, francia, spanyol, portugál és német nyelveken érhető el.
Emellett az Accio Page funkció egy dinamikus, Wikipédia-szerű felületen az objektív termékjellemzőket és hasonló árucikkekkel való összehasonlításokat jelenít meg. Az ezt kiegészítő Accio Agent a vásárlói kommunikációt, a fizetési folyamatokat és az értékesítés utáni támogatást hivatott egyszerűsíteni.
Az Alibaba AI-kezdeményezései nem újkeletűek. A vállalat 2023 tavaszán létrehozott egy mintegy 100 szakértőből álló AI business teamet, amely azóta is bővül. Tavaly novemberben pedig bemutatta az „Aidge” generatív AI eszközt, amely többek között virtuális ruhapróbát és nonstop ügyfélszolgálatot kínál.
Az Alibaba lépései illeszkednek a globális trendekhez, ahol más nagyvállalatok, például az Amazon és a Walmart is saját mesterségesintelligencia-platformokat fejlesztenek az ellátási láncok és kereskedelmi folyamatok optimalizálására. //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >