Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az Aldi Nord az üzleteiben kapható friss zöldséget és gyümölcsöt népszerűsítendő.
A vállalat elmondása szerint a kampánnyal azt kívánja bemutatni, mennyire egyszerűen, minden bonyodalom nélkül hoz frissességet az Aldi Nord a vásárlók életébe. A valós életből vett szituációkat az Aldi Nordnál való nem csak, hogy egyszerű, de olcsó vásárlással kombinálva demonstrálja a diszkont termékeinek abszolút frissességét.
A kampány augusztus végén indult Németországban a nyomtatott sajtóban, a közösségi médiában, online és az out-of-home csatornában.
Árpromóció
Az Aldi Nord az elkövetkező hetekben számos zöldségnek és gyümölcsnek az árát tervezi csökkenteni: induláskor például a körte kilója 12%-kal kevesebbe, 3,29 euró helyett 2,89 euróba kerül majd. Emellett pedig természetesen heti forgásban számos termék szerepel majd a promóciós kínálatban.
Naturland program
Az Aldi júniusban jelentette be, hogy immár több mint 100 együttműködő gazdaság vesz részt a Naturland támogatási programban. Az Aldi és a Naturland 2023-ban kezdett együtt dolgozni.
A partnerség egyik fontos pillére a Naturland biodiverzitást előmozdító programja, amelyet az Aldi exkluzív partnerként támogat és amely a biológiai sokszínűség érdekében újabbnál újabb intézkedéseket bevezetni kívánó gazdákat segíti.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >