Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az Aldi Nord az üzleteiben kapható friss zöldséget és gyümölcsöt népszerűsítendő.
A vállalat elmondása szerint a kampánnyal azt kívánja bemutatni, mennyire egyszerűen, minden bonyodalom nélkül hoz frissességet az Aldi Nord a vásárlók életébe. A valós életből vett szituációkat az Aldi Nordnál való nem csak, hogy egyszerű, de olcsó vásárlással kombinálva demonstrálja a diszkont termékeinek abszolút frissességét.
A kampány augusztus végén indult Németországban a nyomtatott sajtóban, a közösségi médiában, online és az out-of-home csatornában.
Árpromóció
Az Aldi Nord az elkövetkező hetekben számos zöldségnek és gyümölcsnek az árát tervezi csökkenteni: induláskor például a körte kilója 12%-kal kevesebbe, 3,29 euró helyett 2,89 euróba kerül majd. Emellett pedig természetesen heti forgásban számos termék szerepel majd a promóciós kínálatban.
Naturland program
Az Aldi júniusban jelentette be, hogy immár több mint 100 együttműködő gazdaság vesz részt a Naturland támogatási programban. Az Aldi és a Naturland 2023-ban kezdett együtt dolgozni.
A partnerség egyik fontos pillére a Naturland biodiverzitást előmozdító programja, amelyet az Aldi exkluzív partnerként támogat és amely a biológiai sokszínűség érdekében újabbnál újabb intézkedéseket bevezetni kívánó gazdákat segíti.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Súlyos gazdasági következményei lehetnek az élővilág pusztulásának
Az élővilág védelmének szükségessége, nem csupán etikai, hanem gazdasági szempontból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >