Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az Aldi Nord az üzleteiben kapható friss zöldséget és gyümölcsöt népszerűsítendő.
A vállalat elmondása szerint a kampánnyal azt kívánja bemutatni, mennyire egyszerűen, minden bonyodalom nélkül hoz frissességet az Aldi Nord a vásárlók életébe. A valós életből vett szituációkat az Aldi Nordnál való nem csak, hogy egyszerű, de olcsó vásárlással kombinálva demonstrálja a diszkont termékeinek abszolút frissességét.
A kampány augusztus végén indult Németországban a nyomtatott sajtóban, a közösségi médiában, online és az out-of-home csatornában.
Árpromóció
Az Aldi Nord az elkövetkező hetekben számos zöldségnek és gyümölcsnek az árát tervezi csökkenteni: induláskor például a körte kilója 12%-kal kevesebbe, 3,29 euró helyett 2,89 euróba kerül majd. Emellett pedig természetesen heti forgásban számos termék szerepel majd a promóciós kínálatban.
Naturland program
Az Aldi júniusban jelentette be, hogy immár több mint 100 együttműködő gazdaság vesz részt a Naturland támogatási programban. Az Aldi és a Naturland 2023-ban kezdett együtt dolgozni.
A partnerség egyik fontos pillére a Naturland biodiverzitást előmozdító programja, amelyet az Aldi exkluzív partnerként támogat és amely a biológiai sokszínűség érdekében újabbnál újabb intézkedéseket bevezetni kívánó gazdákat segíti.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Egyesülést fontolgathatnak az Aldi Nord és Aldi Süd tulajdonosai
Német sajtóértesülések szerint összeolvadást fontolgat az Aldi két ága, az…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >EY felmérés: stabilitásra fókuszálnak a hazai vállalkozások, miközben már készülnek a növekedésre
A működési stabilitásra koncentrálnak jelenleg a hazai vállalkozások, emellett beruházásokat…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >