Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az Aldi Nord az üzleteiben kapható friss zöldséget és gyümölcsöt népszerűsítendő.
A vállalat elmondása szerint a kampánnyal azt kívánja bemutatni, mennyire egyszerűen, minden bonyodalom nélkül hoz frissességet az Aldi Nord a vásárlók életébe. A valós életből vett szituációkat az Aldi Nordnál való nem csak, hogy egyszerű, de olcsó vásárlással kombinálva demonstrálja a diszkont termékeinek abszolút frissességét.
A kampány augusztus végén indult Németországban a nyomtatott sajtóban, a közösségi médiában, online és az out-of-home csatornában.
Árpromóció
Az Aldi Nord az elkövetkező hetekben számos zöldségnek és gyümölcsnek az árát tervezi csökkenteni: induláskor például a körte kilója 12%-kal kevesebbe, 3,29 euró helyett 2,89 euróba kerül majd. Emellett pedig természetesen heti forgásban számos termék szerepel majd a promóciós kínálatban.
Naturland program
Az Aldi júniusban jelentette be, hogy immár több mint 100 együttműködő gazdaság vesz részt a Naturland támogatási programban. Az Aldi és a Naturland 2023-ban kezdett együtt dolgozni.
A partnerség egyik fontos pillére a Naturland biodiverzitást előmozdító programja, amelyet az Aldi exkluzív partnerként támogat és amely a biológiai sokszínűség érdekében újabbnál újabb intézkedéseket bevezetni kívánó gazdákat segíti.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a biotermékek forgalma a németországi Pennynél
A diszkont Penny 2023-ban közel 20%-kal növelte biotermék-értékesítését. A kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban fej-fej mellett az Aldi és az Edeka a legnagyobb bio kereskedő címért folytatott küzdelemben
A német élelmiszer-kereskedők egyre bővítik bioválasztékukat, a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Villámgyorsan elfogyott a Wizz Air korlátlan repülést biztosító éves bérlete
Az augusztus 13-án meghirdetett Wizz Air „All You Can Fly”…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 2024 második negyedévében a gazdaság teljesítménye a nyers adatok szerint 1,5 százalékkal meghaladta az előző év azonos időszakit
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2024 második negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári élelmiszerlánc-ellenőrzés
Kedvező tapasztalatokkal zárult a nyári szezonális élelmiszerlánc ellenőrzés, a vizsgálatok…
Tovább olvasom >Nehéz most jósolni a kávézaccból
Jó első félévet zárt a kávépiac, de a világpiaci tendenciák…
Tovább olvasom >