Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az Aldi Nord az üzleteiben kapható friss zöldséget és gyümölcsöt népszerűsítendő.
A vállalat elmondása szerint a kampánnyal azt kívánja bemutatni, mennyire egyszerűen, minden bonyodalom nélkül hoz frissességet az Aldi Nord a vásárlók életébe. A valós életből vett szituációkat az Aldi Nordnál való nem csak, hogy egyszerű, de olcsó vásárlással kombinálva demonstrálja a diszkont termékeinek abszolút frissességét.
A kampány augusztus végén indult Németországban a nyomtatott sajtóban, a közösségi médiában, online és az out-of-home csatornában.
Árpromóció
Az Aldi Nord az elkövetkező hetekben számos zöldségnek és gyümölcsnek az árát tervezi csökkenteni: induláskor például a körte kilója 12%-kal kevesebbe, 3,29 euró helyett 2,89 euróba kerül majd. Emellett pedig természetesen heti forgásban számos termék szerepel majd a promóciós kínálatban.
Naturland program
Az Aldi júniusban jelentette be, hogy immár több mint 100 együttműködő gazdaság vesz részt a Naturland támogatási programban. Az Aldi és a Naturland 2023-ban kezdett együtt dolgozni.
A partnerség egyik fontos pillére a Naturland biodiverzitást előmozdító programja, amelyet az Aldi exkluzív partnerként támogat és amely a biológiai sokszínűség érdekében újabbnál újabb intézkedéseket bevezetni kívánó gazdákat segíti.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fagylalt-komp és balatoni ízek csatája – jön a Balaton Fagyija választás
Május 9-én nemcsak a Tihany és Szántód közötti kompjárat indul…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >UNESCO-busz néven indult szászföldi látnivalókat összekötő turistajárat Erdélyben
UNESCO-busz néven indított szászföldi látnivalókat érintő turistajáratot Erdélyben egy turisztikai…
Tovább olvasom >