Újít a Tesco: jönnek a jövő áruházai
A Tesco a vásárlói igények változásait követve létrehozza a „Jövő áruházait” – először Budapesten, a Váci úton, majd Székesfehérváron is – olvasható az áruházlánc közleményében.
A Tesco szerint a nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatások szerint a vásárlók igénylik az újszerű megoldásokat, a gyorsabb vásárlásokat és a minél szélesebb kínálatot nyújtó hipermarketeket. A Tesco fontosnak tartja, hogy reagáljon a vásárlói igények változására: az első Jövő áruháza már meg is nyílt a Váci úton, ahol egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban” fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban. Az új működési modell Székesfehérváron is hamarosan bemutatkozik.
A változtatások tovább javítják az áruházlánc versenyképességét és újabb munkahelyeket teremtenek.
A megújulás során több olyan megoldást is bevezet a Tesco, amellyel a bevásárlás gyorsabb, és még az eddigieknél is kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készlet-racionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban.
Átláthatóbbá válik a tér és javul a boltok atmoszférája, a gondolaátvágások pedig könnyebbé teszik a vásárlók mozgását. Az új elrendezés és bútorzat mellett bővül a Tesco Finest termékek kínálata is. A jövő áruházainak lelke a frissáru: megújulnak a zöldség-gyümölcs osztályok és pékségek.
Olyan különlegességeket tehetnek kosarukba a vásárlók, mint a sárkánygyümölcs, a kumkvat vagy a pepino. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is: a bio, nemzetközi, gluténmentes termékek egy helyre kerülnek.
A Váci úti Tescóban mutatkozik be Európában először a shop-in-shop újítás is. A „bolt a boltban” koncepciónak megfelelően az új bérlők beköltöznek az eladótérbe, így egy helyen több vásárlást is könnyedén el lehet intézni. A bérlők kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy kínálatuk jól kiegészítse a Tesco választékát. A Váci úti és székesfehérvári áruházba a már több Tesco üzletsoron működő SportsDirect és a több mint 100 éves múltra visszatekintő angol ruházati márka, a Peacocks költözik be.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >