Újít a Tesco: jönnek a jövő áruházai
A Tesco a vásárlói igények változásait követve létrehozza a „Jövő áruházait” – először Budapesten, a Váci úton, majd Székesfehérváron is – olvasható az áruházlánc közleményében.
A Tesco szerint a nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatások szerint a vásárlók igénylik az újszerű megoldásokat, a gyorsabb vásárlásokat és a minél szélesebb kínálatot nyújtó hipermarketeket. A Tesco fontosnak tartja, hogy reagáljon a vásárlói igények változására: az első Jövő áruháza már meg is nyílt a Váci úton, ahol egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban” fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban. Az új működési modell Székesfehérváron is hamarosan bemutatkozik.
A változtatások tovább javítják az áruházlánc versenyképességét és újabb munkahelyeket teremtenek.
A megújulás során több olyan megoldást is bevezet a Tesco, amellyel a bevásárlás gyorsabb, és még az eddigieknél is kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készlet-racionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban.
Átláthatóbbá válik a tér és javul a boltok atmoszférája, a gondolaátvágások pedig könnyebbé teszik a vásárlók mozgását. Az új elrendezés és bútorzat mellett bővül a Tesco Finest termékek kínálata is. A jövő áruházainak lelke a frissáru: megújulnak a zöldség-gyümölcs osztályok és pékségek.
Olyan különlegességeket tehetnek kosarukba a vásárlók, mint a sárkánygyümölcs, a kumkvat vagy a pepino. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is: a bio, nemzetközi, gluténmentes termékek egy helyre kerülnek.
A Váci úti Tescóban mutatkozik be Európában először a shop-in-shop újítás is. A „bolt a boltban” koncepciónak megfelelően az új bérlők beköltöznek az eladótérbe, így egy helyen több vásárlást is könnyedén el lehet intézni. A bérlők kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy kínálatuk jól kiegészítse a Tesco választékát. A Váci úti és székesfehérvári áruházba a már több Tesco üzletsoron működő SportsDirect és a több mint 100 éves múltra visszatekintő angol ruházati márka, a Peacocks költözik be.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >