Újít a Tesco: jönnek a jövő áruházai
A Tesco a vásárlói igények változásait követve létrehozza a „Jövő áruházait” – először Budapesten, a Váci úton, majd Székesfehérváron is – olvasható az áruházlánc közleményében.
A Tesco szerint a nemzetközi tapasztalatok és hazai kutatások szerint a vásárlók igénylik az újszerű megoldásokat, a gyorsabb vásárlásokat és a minél szélesebb kínálatot nyújtó hipermarketeket. A Tesco fontosnak tartja, hogy reagáljon a vásárlói igények változására: az első Jövő áruháza már meg is nyílt a Váci úton, ahol egyszerre újult meg a zöldség-gyümölcs osztály és a pékség, illetve elsőként itt vezették be a „bolt a boltban” fejlesztést. Az áruházlánc célja, hogy élvezetesebbé és még kényelmesebbé tegye a bevásárlást; a következő hónapokban. Az új működési modell Székesfehérváron is hamarosan bemutatkozik.
A változtatások tovább javítják az áruházlánc versenyképességét és újabb munkahelyeket teremtenek.
A megújulás során több olyan megoldást is bevezet a Tesco, amellyel a bevásárlás gyorsabb, és még az eddigieknél is kényelmesebb lesz. A korábbiaknál alacsonyabb polcoknak és a készlet-racionalizálásnak köszönhetően a vásárlók még egyszerűbben igazodhatnak el az áruházakban.
Átláthatóbbá válik a tér és javul a boltok atmoszférája, a gondolaátvágások pedig könnyebbé teszik a vásárlók mozgását. Az új elrendezés és bútorzat mellett bővül a Tesco Finest termékek kínálata is. A jövő áruházainak lelke a frissáru: megújulnak a zöldség-gyümölcs osztályok és pékségek.
Olyan különlegességeket tehetnek kosarukba a vásárlók, mint a sárkánygyümölcs, a kumkvat vagy a pepino. Nagyobb hangsúlyt kapnak a speciális élelmiszerek is: a bio, nemzetközi, gluténmentes termékek egy helyre kerülnek.
A Váci úti Tescóban mutatkozik be Európában először a shop-in-shop újítás is. A „bolt a boltban” koncepciónak megfelelően az új bérlők beköltöznek az eladótérbe, így egy helyen több vásárlást is könnyedén el lehet intézni. A bérlők kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy kínálatuk jól kiegészítse a Tesco választékát. A Váci úti és székesfehérvári áruházba a már több Tesco üzletsoron működő SportsDirect és a több mint 100 éves múltra visszatekintő angol ruházati márka, a Peacocks költözik be.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >