UHT-tej kampány a Tescókban
Az ország harminc legforgalmasabb Tesco áruházában népszerűsítette a Tetra Pak az UHT-tejet, még tavaly decemberben.A bevásárlókocsikon és a megállítótáblákon elhelyezett hirdetések arra hívták fel a vásárlók figyelmét, hogy – a közhiedelemmel ellentétben – az UHT-tej nem tartalmaz tartósítószert.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Az Anna-bálon ünnepel az idén harminc éves Édes Anna
Együtt ünnepli az Anna-bálok két évszázados múltját és az Édes…
Tovább olvasom >Jelentős gyógyszeripari beruházás Magyarországon – az Egis állami támogatással fejleszt Körmenden
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. újabb, több mint 14 milliárd forint…
Tovább olvasom >