Ügynökséggel kampányol a Subway
Az étteremlánc meghívásos tenderét a REVISION nyerte.
Az ügynökség
kizárólagos partnerként a kreatív- és
médiatervezési feladatok gondozása mellett
ellátja a médiavásárlást is. A
pályázaton nyertes éves terv a hagyományos
kommunikációs elemek mellett számos alternatív
megoldást, gerilla- és vírusmarketing elemet
tartalmaz. Az ügynökség több
étteremtulajdonosnak segít az instore és
szóróanyagok kialakításában is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >