Ügynökséggel kampányol a Subway
Az étteremlánc meghívásos tenderét a REVISION nyerte.
Az ügynökség
kizárólagos partnerként a kreatív- és
médiatervezési feladatok gondozása mellett
ellátja a médiavásárlást is. A
pályázaton nyertes éves terv a hagyományos
kommunikációs elemek mellett számos alternatív
megoldást, gerilla- és vírusmarketing elemet
tartalmaz. Az ügynökség több
étteremtulajdonosnak segít az instore és
szóróanyagok kialakításában is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >