Ügynökséggel kampányol a Subway
Az étteremlánc meghívásos tenderét a REVISION nyerte.
Az ügynökség
kizárólagos partnerként a kreatív- és
médiatervezési feladatok gondozása mellett
ellátja a médiavásárlást is. A
pályázaton nyertes éves terv a hagyományos
kommunikációs elemek mellett számos alternatív
megoldást, gerilla- és vírusmarketing elemet
tartalmaz. Az ügynökség több
étteremtulajdonosnak segít az instore és
szóróanyagok kialakításában is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >