Ügynökséget váltott az Affidea Magyarország
Novembertől a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care felel a piacvezető magánegészségügyi szolgáltató marketing és kommunikációs feladataiért.
A dinamikusan változó egészségügyi szektor komoly kihívások előtt áll, ami új lehetőségeket hoz magával. Ezért döntött úgy az Affidea Magyarország, hogy a Magyarországon elsőként az egészségügyi és gyógyászati szektorra specializálódott és ebben az egyik legnagyobb tapasztalattal rendelkező Positive Health and Care Kft-vel folytatja az együttműködést. A Positive Adamsky tagügynöksége a hazai egészségügyi szektor vezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatója.
„A professzionális egészségügyi marketingszolgáltatások nyújtásán túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálása mellett. Tesszük mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.”
– mondta Horváth Krisztina egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health and Care Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette, hogy 2010 és 2016 között is ők voltak az Affidea Magyarország lead ügynöksége, így már jól ismerik egymást, náluk pedig házon belül jelentős tudásanyag halmozódott fel az Affidea Magyarország szolgáltatásairól.
“Az ügynökségváltással a marketing és kommunikációs tevékenységünk strukturális és koncepcionális megújítását tervezzük, amely magában foglalja a stratégiai és a taktikai marketingtevékenységeket is. Célunk a márkaismertség növelése, az online és offline jelenlét erősítése, és új közösségi média platformokon való megjelenés is, a nagyobb láthatóság érdekében.”
– részletezte a döntés hátterét Garamvölgyi-Veréb Emese, az Affidea Magyarország Kft. operatív igazgatója. A Positive Health and Care Kft. feladata lesz a mostantól intenzívebb PR tevékenységek tervezése és megvalósítása, illetve a szezonális és szolgáltatásalapú fizetett és nem fizetett kampányok tervezése és menedzselése.
Az Affidea Magyarország a magánegészségügyi szolgáltatók közül elsőként hozott létre integrált központokat Magyarországon, ahol a páciensek egy helyen vehetik igénybe a diagnosztikai vizsgálatokat, a járóbeteg-ellátást, a laborszolgáltatásokat és a szűrővizsgálatokat. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a rákprevencióra – különös tekintettel a tüdő-, prosztata-, emlő-, és vastagbélrákra -, képalkotó diagnosztikai szolgáltatásai éppen ezért sokrétűek és komplexek.
„A rendelkezésünkre álló képalkotó diagnosztikai eljárások életet menthetnek, hiszen az időben diagnosztizált betegség nagyobb eséllyel gyógyítható. A legveszélyesebb betegség az, amiről nem tudunk, ezért szeretnénk hangsúlyozni a szűrések fontosságát.”
– mondja Dr. Kardos Lilla, az Affidea Magyarország vezető orvosigazgatója. Hazánkban tizenegy központban érhetőek el az Affidea Magyarország szolgáltatásai, Budapest mellett már Győrben is.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok fele nem használ naptejet, még a legmelegebb órákban sem
A magyar lakosság csupán 8 százaléka használ fényvédő krémet egész…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >