Ugrásszerű növekedés az utalványok használatában
Kiemelkedően indult a Rewin első teljes üzleti éve, miután 2023 november elején átvette az Edenred utalványos üzletágát.
„Már az előrejelzéseink is azt mutatták, hogy növekedés várható az utalványok forgalmát illetően. Az első negyedéves eredmények azonban minden várakozásunkat felülmúlták: 2023 hasonló időszakához képest másfélszeresére emelkedett mind az utalványok kibocsátása, mind pedig azok beváltása” – tudtuk meg Pásztor Attilától, a Rewin beváltóhelyi és ügyfélszolgálati vezetőjétől.
„A növekedés részben annak köszönhető, hogy a reálbérek stagnálása vagy csökkenése miatt többen és többet adnak dolgozói juttatásként utalványban a munkavállalóknak.”
A vállalkozások bérjellegű költségeit segíti egy kedvező adózású juttatás, mely január elejétől már évi 3 alkalommal, így jóval magasabb összegben adható. Csekély értékű ajándékként egy magánszemély már évi nettó 80 040 Ft-os juttatást kaphat, a bérnél jóval kedvezőbb adózással – ajándéktárgy vagy utalvány formájában.
„Az utalványaink felhasználásából egyértelműen látszik, hogy leginkább a mindennapi megélhetésre – élelmiszerre, vegyi árura, gyógyszerre, ruházkodásra – költik azt a felhasználók. Ügyfeleink visszajelzéséből tudjuk, hogy azért választják a juttatás Rewin utalványban való kifizetését, mert így a dolgozók arra tudják költeni azt, amire valóban szükségük van” – árulta el Pásztor Attila.
A Rewin legfrissebb kutatásából tudjuk, hogy azon cégek 53%-a biztosan kiadja a csekély értékű juttatást dolgozóinak, amelyek terveznek idén bármilyen juttatással, közel 2/3-uk (61%) pedig utalványban fogja azt kiadni. Az új szabályozás miatt a válaszadók 41%-a él idén annak lehetőségével, hogy az év során 2 vagy 3 alkalommal is kiadja ezt a juttatást.
„Eladásösztönzésre is jóval többet áldoznak partnereink, hiszen azt tapasztalják, hogy utalványaink rendkívül jól bizonyítanak üzleti ösztönzés keretein belül is. Összességében arra számítunk, hogy az év eleji tendencia kitart az év során, sőt, szeptembertől várhatóan még dinamikusabb lesz az utalványok kibocsátásának és beváltásának növekedése.” (x)
Kapcsolódó cikkeink
Szeptembertől berobban az utalványszezon
Az egyre inkább digitalizálódó világunkban a papír alapú utalványok népszerűsége…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (2. rész)
Szeptember 25–29. között Tapolcán, a Hotel Pelionban gyűlt össze a…
Tovább olvasom >Rewin: Megújult utalványokkal és virtuális kártyával indít az Edenred utódja
November elején lezajlott az Edenred tulajdonosváltása: a cég magyar tulajdonba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >