Magazin: Ugrás előtt az azonnali fizetés

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 10. 02. 07:06

Egy éven belül a webáruházak 20%-ában lehet majd valamilyen azonnali fizetési megoldás, mondta Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke július végén Fintech Group azonnali fizetésről szóló webináriumán.

ecommercelogo

A kereskedők számára is kell egy indíttatás, hogy érezzék, vevőkört veszíthetnek azzal, ha nem nyújtanak elektronikus fizetést, hangsúlyozta Nagy Sándor. Továbbá a kereskedő bankja is sokat segíthet azzal, ha ösztönzi a kereskedőt különböző megoldások bevezetésében.

Az elmúlt 5-10 évben felnőtt egy új vásárlói generáció, amelyik „szexinek” találja az új mobilfizetési megoldásokat.

– Sokkal inkább használjuk az Apple Pay-t, vagy a mobilfizetést azért, mert ezzel azt érezzük, hogy modernebbek vagyunk, de emellett az is igaz, hogy kényelmes és jó használni. Ez az, ami a vásárló számára hozzáadott értéket jelent – mondta az Ecommerce Hungary elnöke, aki hozzátette: tapasztalata szerint a kereskedők nagyon várják azt a plusz hozzáadott értéket a bankjuktól, a szolgáltatójuktól, ami miatt úgy érzik, hogy érdemes azonnali fizetést nyújtani.

dr Al Absi Gáber-OTP Mobil

Dr. Al-Absi Gáber
ügyvezető
igazgatóhelyettes
OTP Mobil

Nagy Sándornál is optimistább az OTP Mobil, szerintük az azonnali fizetések arány év végére 50–80% is lehet. A társaság pár hónapon belül szinte az összes SimplePay-t használó webáruházban elérhetővé teszi az azonnali fizetési megoldásokat.

– A SimplePay online fizetési rendszeren keresztül például 2019 első félévéhez képest közel kétszer annyi, mintegy 237 milliárd forintos bevételt realizálhattak a hazai kereskedők – érzékeltette a fejlődés ütemét dr. Al-Absi Gáber, az OTP Mobil ügyvezető igazgatóhelyettese. //

Kapcsolódó cikkeink