Magazin: Ugrás előtt az azonnali fizetés
Egy éven belül a webáruházak 20%-ában lehet majd valamilyen azonnali fizetési megoldás, mondta Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke július végén Fintech Group azonnali fizetésről szóló webináriumán.
A kereskedők számára is kell egy indíttatás, hogy érezzék, vevőkört veszíthetnek azzal, ha nem nyújtanak elektronikus fizetést, hangsúlyozta Nagy Sándor. Továbbá a kereskedő bankja is sokat segíthet azzal, ha ösztönzi a kereskedőt különböző megoldások bevezetésében.
Az elmúlt 5-10 évben felnőtt egy új vásárlói generáció, amelyik „szexinek” találja az új mobilfizetési megoldásokat.
– Sokkal inkább használjuk az Apple Pay-t, vagy a mobilfizetést azért, mert ezzel azt érezzük, hogy modernebbek vagyunk, de emellett az is igaz, hogy kényelmes és jó használni. Ez az, ami a vásárló számára hozzáadott értéket jelent – mondta az Ecommerce Hungary elnöke, aki hozzátette: tapasztalata szerint a kereskedők nagyon várják azt a plusz hozzáadott értéket a bankjuktól, a szolgáltatójuktól, ami miatt úgy érzik, hogy érdemes azonnali fizetést nyújtani.

Dr. Al-Absi Gáber
ügyvezető
igazgatóhelyettes
OTP Mobil
Nagy Sándornál is optimistább az OTP Mobil, szerintük az azonnali fizetések arány év végére 50–80% is lehet. A társaság pár hónapon belül szinte az összes SimplePay-t használó webáruházban elérhetővé teszi az azonnali fizetési megoldásokat.
– A SimplePay online fizetési rendszeren keresztül például 2019 első félévéhez képest közel kétszer annyi, mintegy 237 milliárd forintos bevételt realizálhattak a hazai kereskedők – érzékeltette a fejlődés ütemét dr. Al-Absi Gáber, az OTP Mobil ügyvezető igazgatóhelyettese. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H: 1400 milliárd forinthoz közelítenek az okostelefonos fizetések
Közel 1,4 billió forint, 173 millió tranzakció: így mutat három…
Tovább olvasom >Az OTP Mobil mostantól SimplePay-ként működik tovább
Július 1-től SimplePay Zrt. néven folytatja a működést a fizetési…
Tovább olvasom >Már pár száz forintot is inkább digitálisan fizetünk ki
Már 1000 forint alatti összeg kifizetésekor sem nyúl mindenki automatikusan…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >