Üdülési csomagokat tervez a Ryanair? – Michael O’Leary felülvizsgálná a stratégiai irányt
Bár a Ryanair eddig kizárólag a rövid távú repülős utazásokra koncentrált, a vezetőség most nyitottabbá vált az üdülési csomagok – repülőjegyek, transzferek és szállások – bevezetésére, de csak akkor, ha a légitársaság jelentős növekedést ér el.

Előtte tovább növelnék a forgalmukat és piaci részesedésüket
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary, felülvizsgálja korábbi stratégiáját, miszerint a légitársaság nem fog belépni a szervezett üdülési piacra. Az új megközelítést a Ryanair jövőbeni tervei határozzák meg. A vállalat először szeretné bővíteni repülőgépflottáját a korábban megrendelt, de még át nem adott 350 Boeing géppel, amely lehetővé tenné a dinamikus forgalomnövekedést. O’Leary szerint a csomagok bevezetése csak akkor kerülne napirendre, ha az nem terhelné túl a céget és nem csökkentené a hozamot.
Az easyJet és a Jet2 brit riválisok már sikeresen profitálnak az üdülési csomagokból, különösen a népszerű nyaralóhelyeken, mint a Kanári-szigetek vagy Görögország. A Ryanair azonban egyelőre kivár, hogy megőrizze fókuszát a légiközlekedésen, és elkerülje az esetleges bonyodalmakat, amelyek egy új üzletág bevezetésével járnának.
Kapcsolódó cikkeink
Állva utazni? Biztonságosnak bizonyult, de nem kérnek belőle a fapadosok
Újra fellángolt a vita az állóhelyes repülőgép-ülések körül, miután az…
Tovább olvasom >K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >A római nemzetközi repülőtér forgalma 21 százalékkal nőtt egy év alatt
A római nemzetközi repülőtér utasforgalma tavaly 21 százalékkal nőtt, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >