Üdülési csomagokat tervez a Ryanair? – Michael O’Leary felülvizsgálná a stratégiai irányt
Bár a Ryanair eddig kizárólag a rövid távú repülős utazásokra koncentrált, a vezetőség most nyitottabbá vált az üdülési csomagok – repülőjegyek, transzferek és szállások – bevezetésére, de csak akkor, ha a légitársaság jelentős növekedést ér el.

Előtte tovább növelnék a forgalmukat és piaci részesedésüket
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary, felülvizsgálja korábbi stratégiáját, miszerint a légitársaság nem fog belépni a szervezett üdülési piacra. Az új megközelítést a Ryanair jövőbeni tervei határozzák meg. A vállalat először szeretné bővíteni repülőgépflottáját a korábban megrendelt, de még át nem adott 350 Boeing géppel, amely lehetővé tenné a dinamikus forgalomnövekedést. O’Leary szerint a csomagok bevezetése csak akkor kerülne napirendre, ha az nem terhelné túl a céget és nem csökkentené a hozamot.
Az easyJet és a Jet2 brit riválisok már sikeresen profitálnak az üdülési csomagokból, különösen a népszerű nyaralóhelyeken, mint a Kanári-szigetek vagy Görögország. A Ryanair azonban egyelőre kivár, hogy megőrizze fókuszát a légiközlekedésen, és elkerülje az esetleges bonyodalmakat, amelyek egy új üzletág bevezetésével járnának.
Kapcsolódó cikkeink
Insura.hu: napi 716 forint az utasbiztosítások átlagdíja
A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött…
Tovább olvasom >A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Ryanairrel szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Ryanairrel szemben,…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >