Üdítőital a Pepsitől a Pomádé emlékére
Új üdítitalt mutatott be a Pepsi Soda Shop sorozata részeként. A termék valódi cukorral készül, két ízben.

Az ízzel megelevenednek az emlékek
A cég a Grease (Pomádé – a szerk.) című film bemutatásának 50. évfordulójára dobta piacra a termékeket, amelyek a régi, klasszikus szénsavas frissítők ízvilágát idézik.
Szeptember 20-ától a fogyasztók az egész Egyesült Államokban elérhetik az új üdítőt Cream Soda és Black Cherry ízekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >