Üdítőital a Pepsitől a Pomádé emlékére
Új üdítitalt mutatott be a Pepsi Soda Shop sorozata részeként. A termék valódi cukorral készül, két ízben.

Az ízzel megelevenednek az emlékek
A cég a Grease (Pomádé – a szerk.) című film bemutatásának 50. évfordulójára dobta piacra a termékeket, amelyek a régi, klasszikus szénsavas frissítők ízvilágát idézik.
Szeptember 20-ától a fogyasztók az egész Egyesült Államokban elérhetik az új üdítőt Cream Soda és Black Cherry ízekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t,…
Tovább olvasom >