Üdítőital a Pepsitől a Pomádé emlékére
Új üdítitalt mutatott be a Pepsi Soda Shop sorozata részeként. A termék valódi cukorral készül, két ízben.

Az ízzel megelevenednek az emlékek
A cég a Grease (Pomádé – a szerk.) című film bemutatásának 50. évfordulójára dobta piacra a termékeket, amelyek a régi, klasszikus szénsavas frissítők ízvilágát idézik.
Szeptember 20-ától a fogyasztók az egész Egyesült Államokban elérhetik az új üdítőt Cream Soda és Black Cherry ízekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >