Üdítő plakátarcok őszre
Még augusztusban adta hírét az üdítőital-gyártó cég, hogy nyílt castingon keresztül keresi leendő plakátarcait. A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek szerepelnek az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában. Az elkészült kreatívok épülethálókon, óriásplakátokon és city light posztereken láthatók októbertől, illetve display-kampány is készül belőlük.
– A modellek mindannyian élményként élték meg a fotózást, mindannyian dicsérték az oldott hangulatot és a profi csapatot egyaránt, a frissítő Coca-Cola üdítőitalokról nem is beszélve. A képeken látható boldogság tehát valódi; minden szereplő rajongott az egyedi, belvárosi, tetőteraszos, látogatóktól rejtett, körpanorámás helyszínért és a felejthetetlen tapasztalatért is, hogy egy ekkora kampány készítésébe nyerhetett betekintést – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen volt az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánynyitó rendezvénye az Akváriumban
A Coca-Cola Magyarország felejthetetlen bulival ünnepelte meg az „Oszd meg…
Tovább olvasom >Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >Hátrányos helyzetű nők képzését segítő programjáért kapott társadalmi kategóriában CSR-díjat a Coca-Cola
„Új esélyek a munkaerőpiacon” néven indított 2023-ban közös programot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >