Uborkás ketchup – A nap képe
A Heinz áprilisban bevezetett Hot Varieties (Csípős ízvariációk) sorozata után bejelentette az idén már második nagy dobását: savanyúuborka-ízű ketchupot dobnak piacra; reagálva ezzel az amerikai savanyúságőrületre is. A két népszerű ízt ötvöző termék 2024 elején kerül az élelmiszerüzletek polcaira – egyelőre még csak az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Tengerparti bár, fenntarthatóság, promóció – A nap képe
Egy vödör szemét a tengerpartról egy meleg ital ellenében: bizonyára…
Tovább olvasom >Személyzeti bejárat – A nap képe
Szellemes és nehezen felejthető éttermi megoldás, de hogy az angolul…
Tovább olvasom >Nyomok egy abúzált vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Vendégek örökítették meg egy tengerentúli krimó mosdójában a kreatív ötletet:…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >