Twitteren a hipermarketárak

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 08. 00:03

Már Twitteren is elérhetők a legfontosabb információk az augusztusban elindított www.hiperarak.hu weboldalon – közölte a honlapot működtető Auchan Magyarország Kft.

A hipermarketek árait összehasonlító honlap népszerű a vásárlók körében, ezért az áruházlánc további fejlesztésekbe kezdett. Így bővül az elérhető szolgáltatások köre, könnyebb lesz a keresés, kényelmesebb a website használata, és már blogon, valamint Twitteren – azaz mikroblogon – keresztül is elérhetők a legfontosabb információk.
A www.hiperarak.hu weboldal négy áruházlánc – Auchan, Tesco, Cora, Interspar – árainak összehasonlítására szolgál 600 termék vizsgálata alapján.
A felmérést minden hónap azonos időszakában, alkalmanként más-más budapesti vagy Budapest-környéki Auchan, Tesco, Cora és Interspar áruházban végzi a HMSM Consulting. A felmérés feltétele, hogy az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben legyenek.
A vizsgálatba a magyarországi hipermarket piacon legnagyobb eladást jelentő 3000 úgynevezett márkatermékből minden alkalommal 600 terméket választanak ki. E termékek mintegy 80 százalékát tömegfogyasztási, 20 százalékát pedig friss élelmiszer teszi ki. A vonalkódok minden egyes termék esetében azonosak, bárhol is történik az értékesítés, ez teszi lehetővé a termék tökéletes összehasonlíthatóságát.
Januártól az Auchan szélesebb tartalmat nyújt a honlapra látogatóknak, így – a szolgáltatókkal megállapodva – hozzáférhetővé tesz más honlapokon megjelent ár-összehasonlításokat is. Továbbá rendelkezésre bocsát statisztikákat és elemzéseket, valamint a szezonális termékek összehasonlításával bővíti a szolgáltatások körét – közli az MTI.



Kapcsolódó cikkeink