Tweet-ekben is mérték az Alimentaria sikerét
Március végén zajlott a barcelonai Alimentaria, a világ egyik legnagyobb élelmiszer-ipari szakvására. Had’ tegyünk közzé néhány, a zárás után a Fiera Barcelonától kapott érdekes adatot.
A kiállítást 95 ezer négyzetméteren rendezték, 4000 cég mutatta be termékeit, szolgáltatásait, közülük 75 országból 1300 külföldi vállalkozás (azaz az összes kiállító 32 százaléka) – a leglátványosabb növekedés Ázsia megjelenésében volt tapasztalható..
A látogatók száma a vártnál valamivel nagyobb volt, 142 ezren tekintették meg a rendezvényt, ebből 35 ezernél valamivel többen érkeztek a határokon túlról.
Az Alimentariára 1700 (!) újságíró regisztráltatta magát. A Twitteren 30 milliónál több bejegyzés foglalkozott a kiállítással.
A Spanyol Élelmiszeripari Szövetség (FIAB) kutatási adatai szerint azokban az országokban, ahonnan sok turista látogat Spanyolországba, akár 40 százalékkal is megnő a spanyol élelmiszertermékek fogyasztása, különösen a boroké, olívaolajaké és a Serrano sonkáé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint szállítmányozás – A logisztika határai és lehetőségei a Magyar Szállítmányozók Napján
„Meg kell érteni a jelent, és gondolkodni kell a jövőről.”…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >