Tweet-ekben is mérték az Alimentaria sikerét
Március végén zajlott a barcelonai Alimentaria, a világ egyik legnagyobb élelmiszer-ipari szakvására. Had’ tegyünk közzé néhány, a zárás után a Fiera Barcelonától kapott érdekes adatot.
A kiállítást 95 ezer négyzetméteren rendezték, 4000 cég mutatta be termékeit, szolgáltatásait, közülük 75 országból 1300 külföldi vállalkozás (azaz az összes kiállító 32 százaléka) – a leglátványosabb növekedés Ázsia megjelenésében volt tapasztalható..
A látogatók száma a vártnál valamivel nagyobb volt, 142 ezren tekintették meg a rendezvényt, ebből 35 ezernél valamivel többen érkeztek a határokon túlról.
Az Alimentariára 1700 (!) újságíró regisztráltatta magát. A Twitteren 30 milliónál több bejegyzés foglalkozott a kiállítással.
A Spanyol Élelmiszeripari Szövetség (FIAB) kutatási adatai szerint azokban az országokban, ahonnan sok turista látogat Spanyolországba, akár 40 százalékkal is megnő a spanyol élelmiszertermékek fogyasztása, különösen a boroké, olívaolajaké és a Serrano sonkáé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >