Tusoló gél és sampon kapszula ötlet nyert a hazai megmérettetésen
A Henkel Innovációs Diákkupán a hallgatók kreatív üzletfejlesztési menedzserként léptek fel, és kétfős csapatokban a 2030. évre vonatkozó koncepciót dolgoztak ki a kiválasztott Henkel-termékre. A hazai elődöntőn a „Marke Team” elnevezésű csapatot tartotta a zsűri a legjobbnak, így ők utazhatnak a varsói döntőre, ahol kreativitásukat a többi ország győztes csapataival mérhetik össze.
A Henkel Innovation Challenge vetélkedőn idén 23 országból, Európa, Ázsia, Csendes-óceán térsége, valamint Közép- és Észak-Amerika diákjai vesznek részt.
A hazai döntőt az ausztriai Henkel meghívására Bécsben rendezték meg.
A Henkel menedzserei mentorként szoros kapcsolatban állnak a versenyzőkkel, már az előkészítő szakaszban személyre szabott támogatást nyújtanak a termékfejlesztéshez, sőt további segítséget nyújtanak a diákoknak a verseny végéig – nyilatkozta dr. Zuzana Halkova, a Henkel CEE személyügyi vezetője.
A hazai középdöntőre több felsőoktatási intézményeiből – Budapesti Gazdasági Főiskola, Debreceni Egyetem, Budapesti Műszaki Egyetem, Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Corvinus Egyetem – érkeztek hallgatók. A kétfős csapatok kreativitásukkal, szakmai hozzáállásukkal és lelkesedésükkel rendkívül pozitív benyomást tettek a Henkel vezetőiből álló zsűrire. A bemutatók hatását saját készítésű filmek és termékek, kisebb szerepjátékok fokozták. Az idén induló versenyzőknek a jó termékkoncepciót a Henkel számára stratégiai fontosságú fenntarthatósággal is kellett ötvözni. Így születtek meg az olyan termékötletek, mint például a fogkrém helyett személyre szabott fogtisztító gép, a hajzselé, amely zene hatására vibrálni kezd és olyan érzést kelt, mintha masszírozná a fejbőrt, egy olyan gép, amely víz nélkül tisztítja meg a ruhákat, valamint a ragasztó, amelyet könnyen el lehet távolítani az adott tárgyról, és újra lehet vele ragasztani.
Végül a „Marke Team” elnevezésű csapat volt a legmeggyőzőbb, amelynek tagjai Rappay Virág és Szél Sándor, mindketten a Corvinus Egyetem nemzetközi gazdálkodás és marketing szakos hallgatói, újszerű tusoló gél és sampon kapszula ötletét dolgozták ki: a kapszula formában előállított tusfürdő és sampon a zuhanyrózsába helyezve felgyorsítja a tisztálkodást, így kevesebb vízfogyasztással jár, időt és pénzt takarít meg. A kapszula mellé kiegészítő termékként kínált zuhanyfej variálható a sampon és a tusfürdő funkciókkal, így használata praktikus is. Munkájuk elismeréseként egy-egy iPad-et kaptak, valamint indulhatnak az áprilisban Lengyelországban tartandó nemzetközi döntőn, melynek fődíja egy világkörüli útra jogosító jegy és 1000 euró értékű utazási csekk.
A versenyhelyzet miatt manapság mindennél fontosabb a márkák folyamatos megújítása, hogy igazodjanak a trendekhez és továbbra is korszerűek és vonzóak legyenek. A vállalatok számára különösen fontosak a fiataloktól érkező impulzusok, akik elfogulatlanul és lelkesen foglalkoznak az innováció témájával. Aki nem törekszik arra, hogy innovatív legyen, hivatkozhat múltjára, azonban a jelen, de főleg a jövő bezárul előtte – jegyezte meg Günter Thumser, a Henkel CEE elnöke.
A Henkel Innovation Challenge jó lehetőség a diákoknak arra, hogy értékes kapcsolatokat építsenek ki egy meghatározó nemzetközi vállalattal. A verseny a Henkel számára is előnyös, mert megismerheti a legtehetségesebb fiatalokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >