Népszerű a magyar pavilon a Dubaji Világkiállításon
Töretlen a népszerűsége a Dubaji Világkiállítás magyar pavilonjának, amely a napokban már a 400 ezredik látogatót fogadta – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az MTI-vel.

Átlépte a 400 ezret a magyar pavilon látogatottsága a Dubaji Világkiállításon
Mint írták, a 400 ezredik látogató egy család volt Abu Dhabiból, amelynek tagjait emléklappal és magyar kézműves termékeket tartalmazó ajándékcsomaggal lepték meg a pavilon vezetői.
Azt is kiemelték, hogy új videó készült a különlegességnek számító, faszerkezetű, száraz technológiával épült pavilonról, amelyet látványos felvételekkel, újszerű módon mutat be a kint dolgozó csaknem 70 fős csapat.
A kisfilmben a közlemény szerint a pavilon olyan fontos elemei láthatók, mint a Magyarország páratlan vízkincseit bemutató tudás- és élményalapú interaktív kiállítás, valamint a tradicionális, újragondolt magyar fogásokat kínáló étterem. Megjelenik továbbá az AquaBar, ahol különleges magyar ásványvizek kóstolhatók, illetve az üzlet, amelyben magyar kézműves termékeket vásárolhatnak a látogatók – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >Visit Hungary: világhírű modellek, színészek és tartalomgyártók népszerűsítik Budapestet és a magyar vidéket
Világhírű modellek, színészek és tartalomgyártók népszerűsítik Budapestet és a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Akit a szakma gőze megcsapott
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja Rácz Mihály, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >