Népszerű a magyar pavilon a Dubaji Világkiállításon
Töretlen a népszerűsége a Dubaji Világkiállítás magyar pavilonjának, amely a napokban már a 400 ezredik látogatót fogadta – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az MTI-vel.

Átlépte a 400 ezret a magyar pavilon látogatottsága a Dubaji Világkiállításon
Mint írták, a 400 ezredik látogató egy család volt Abu Dhabiból, amelynek tagjait emléklappal és magyar kézműves termékeket tartalmazó ajándékcsomaggal lepték meg a pavilon vezetői.
Azt is kiemelték, hogy új videó készült a különlegességnek számító, faszerkezetű, száraz technológiával épült pavilonról, amelyet látványos felvételekkel, újszerű módon mutat be a kint dolgozó csaknem 70 fős csapat.
A kisfilmben a közlemény szerint a pavilon olyan fontos elemei láthatók, mint a Magyarország páratlan vízkincseit bemutató tudás- és élményalapú interaktív kiállítás, valamint a tradicionális, újragondolt magyar fogásokat kínáló étterem. Megjelenik továbbá az AquaBar, ahol különleges magyar ásványvizek kóstolhatók, illetve az üzlet, amelyben magyar kézműves termékeket vásárolhatnak a látogatók – írták. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Visit Hungary Zrt.: a magyar turizmus számára jó hír az újrainduló Budapest-Philadelphia repülőjárat
Hat év után indul újra közvetlen repülőjárat Budapest és Philadelphia…
Tovább olvasom >Országos sztrájk béníthatja a Ryanair spanyolországi járatait
Augusztus 15-től akár év végéig is tarthat az a munkabeszüntetés,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >