Turisztikai Ügynökség: az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak
Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 aktuális csatornán.
Hozzátette: méréseik szerint az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel. Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak – húzta alá.
A világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka – mondta.
Az MTÜ korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >Visit Hungary: átlépte az ötmilliós vendégszámot, és továbbra is dübörög a magyar turizmus
Idén még a tavalyi turisztikai rekordévhez képest is tizenegy nappal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >