Turisztikai ügynökség: a világ legjobb úti céljai között Budapest
A világ legjobb úti céljai közé sorolta Budapestet a Condé Nast Traveler, az egyik vezető nemzetközi utazási médium év végi ajánlásában. A rangos elismerés azért is fontos, mert így a magyar főváros még nagyobb népszerűségre tehet szert a külföldiek körében – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az MTI-vel.

Rangos elismerés
Kiemelték: idén Magyarország fővárosa is bekerült a világ 24 legkiemelkedőbb látnivalóit felsorakoztató Condé Nast Traveler év végén megjelentetett listájára, amely a világ különböző helyein élő újságírók közreműködésével készül. Budapest olyan úti célok mellett szerepel, mint Francia Polinézia, Mauritius vagy épp az Ausztráliában lévő Kimberley-régió. Továbbá a 24-es keretben Budapesten kívül csak 3 további európai úti cél szerepel: a görögországi Kükládok, Koszovó és az Egyesült Királyság Yorkshire-régiója.
Az ajánlásban kiemelik a magyar fővárosra jellemző egyedi építészeti stílusokat, termálfürdőket, és többek között olyan turisztikai attrakciókat állítanak fókuszba, mint a Lánchíd, a Magyar Zene Háza és a Nemzeti Atlétikai Központ – írták.
Felidézik, hogy Magyarországra nem először figyel fel a világsajtó. Tavaly Budapest előkelő helyen szerepelt a Time magazin ajánlott úti céljainak listáján. A brit Mirror magazin hasábjain pedig Európa legjobb fürdői között kapott helyet a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda, valamint a Hévízi-tó. Tokajt pedig a világ legjobb kiemelt települései közé választotta az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO). Ezek az elismerések és ajánlások hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a korábbiaknál is több turista látogasson el a magyar fővárosba – közölte az MTÜ.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: átlépte az ötmilliós vendégszámot, és továbbra is dübörög a magyar turizmus
Idén még a tavalyi turisztikai rekordévhez képest is tizenegy nappal…
Tovább olvasom >Drágulás ide vagy oda: nyáron is töretlen a magyarok utazási kedve
A mediterrán tengerparti nyaralások a legnépszerűbbek idén is, miközben Bulgária…
Tovább olvasom >Szorosabbá válnak a magyar-szaudi kereskedelmi is turisztikai kapcsolatok
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) célja, hogy a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ…
Tovább olvasom >