Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!” kezdeményezés a Vörösvár Kft. boltjaiban – a cég előre menekült a piaci kihívások elől.
A kötelező árréskorlátozás 30 termékkategóriára vonatkozik, azonban a Vörösvár Kft. már a szabályozás életbe lépése előtt intenzív árcsökkentésbe kezdett az összes üzletében. – valóban komolyan vette a kormányzati jelzést, és felelős módon cselekedett.
A vállalat által üzemeltetett CBA és Príma üzletekben már akkor százával csökkentették a népszerű termékek árát, nemcsak az érintett 30 termékkörben, hanem sokkal szélesebb választékban is.
„Mi nem megvártuk a szabályozást – elébe mentünk. Időben, felelősen léptünk, hogy segíthessünk a magyar családoknak. Ezért található most a polcainkon 500-nál is több termék jelentősen alacsonyabb áron, nem csupán azok, amelyeket a kormányzat előírt.”
– hangsúlyozta Breier Péter, tulajdonos.
Az érintett termékeket a vásárlók zöld címkével találják meg az üzletekben – ezek között vannak az árréstop hatálya alá tartozó termékek is, de jóval több olyan árucikk is akciós, amit a cég saját döntésből árazott le.
„A tavaszi nagytakarításhoz, vendégváráshoz kapcsolódó termékek szinte mindegyikét leáraztuk! Csak kávéféléből 100-nál is több variánst tartunk üzleteink polcán, kimondottan kedvezményes áron! Ráadásul minden termék mennyiségi korlátozás nélkül kapható! – azaz mindenki annyit vásárolhat a kedvezményes termékekből, amennyire valóban szüksége van a háztartásban, legyen az árrésstop hatályába tartozó is.”
– mondta Mészáros Balázs, kereskedelmi igazgató.
Többek között az alábbi kategóriákban figyelhetők meg jól érezhető csökkenések:
- Mosószerek, tisztítószerek: akár -30%
- Tésztafélék: akár -25%
- Papíráru: akár -25%
- Liszt, konzervek és szárazáruk: akár -20%
„Az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!” akciónk továbbra is él, folyamatosan bővül és hosszú távon is fennmarad, mert ez valódi segítséget jelent a vásárlóknak a mindennapi kiadások csökkentésében – ez nem egy egyszeri kampány, hanem elkötelezett vállalás a magyar családok felé.”
– tette hozzá Breier Péter.
A kedvező árak mellett a Vörösvár Kft. továbbra is garantálja a minőséget, frissességet és a bőséges választékot, különös figyelmet fordítva a mindennapi igényekre.
Kapcsolódó cikkeink
Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >