Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!” kezdeményezés a Vörösvár Kft. boltjaiban – a cég előre menekült a piaci kihívások elől.
A kötelező árréskorlátozás 30 termékkategóriára vonatkozik, azonban a Vörösvár Kft. már a szabályozás életbe lépése előtt intenzív árcsökkentésbe kezdett az összes üzletében. – valóban komolyan vette a kormányzati jelzést, és felelős módon cselekedett.
A vállalat által üzemeltetett CBA és Príma üzletekben már akkor százával csökkentették a népszerű termékek árát, nemcsak az érintett 30 termékkörben, hanem sokkal szélesebb választékban is.
„Mi nem megvártuk a szabályozást – elébe mentünk. Időben, felelősen léptünk, hogy segíthessünk a magyar családoknak. Ezért található most a polcainkon 500-nál is több termék jelentősen alacsonyabb áron, nem csupán azok, amelyeket a kormányzat előírt.”
– hangsúlyozta Breier Péter, tulajdonos.
Az érintett termékeket a vásárlók zöld címkével találják meg az üzletekben – ezek között vannak az árréstop hatálya alá tartozó termékek is, de jóval több olyan árucikk is akciós, amit a cég saját döntésből árazott le.
„A tavaszi nagytakarításhoz, vendégváráshoz kapcsolódó termékek szinte mindegyikét leáraztuk! Csak kávéféléből 100-nál is több variánst tartunk üzleteink polcán, kimondottan kedvezményes áron! Ráadásul minden termék mennyiségi korlátozás nélkül kapható! – azaz mindenki annyit vásárolhat a kedvezményes termékekből, amennyire valóban szüksége van a háztartásban, legyen az árrésstop hatályába tartozó is.”
– mondta Mészáros Balázs, kereskedelmi igazgató.
Többek között az alábbi kategóriákban figyelhetők meg jól érezhető csökkenések:
- Mosószerek, tisztítószerek: akár -30%
- Tésztafélék: akár -25%
- Papíráru: akár -25%
- Liszt, konzervek és szárazáruk: akár -20%
„Az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!” akciónk továbbra is él, folyamatosan bővül és hosszú távon is fennmarad, mert ez valódi segítséget jelent a vásárlóknak a mindennapi kiadások csökkentésében – ez nem egy egyszeri kampány, hanem elkötelezett vállalás a magyar családok felé.”
– tette hozzá Breier Péter.
A kedvező árak mellett a Vörösvár Kft. továbbra is garantálja a minőséget, frissességet és a bőséges választékot, különös figyelmet fordítva a mindennapi igényekre.
Kapcsolódó cikkeink
„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Miért fogy el ilyen gyorsan a sajátmárkás tej? Az árrésstop ésszerűtlenségei a tejpiacon
Soha nem volt még ilyen bizonytalan a sajátmárkás tejtermékek helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >