Túlszárnyalta a várakozásokat a McDonald’s első negyedéve
Mind az összbevétele, mind a nyeresége magasabb lett a McDonald’s-nak az elemzők várakozásainál 2018 első negyedévében. Az eredményt még értékesebbé teszi, hogy a már létező éttermekben is többet költöttek a vevők, nemcsak az új éttermek hoztak magasabb számokat.
A brit, német és amerikai piacon is nőttek a bevételek. A gyorsétteremláncok piaca nem nő, ezért a McDonald’s és a versenytársak is új vásárlókat akarnak becsábítani éttermeikbe, elsősorban az árak csökkentésével.
Kapcsolódó cikkeink
Mond szépen: á! – A nap videója
Régen a reklámiskolákban azt tanították, nem jó reklám az, ahol…
Tovább olvasom >Nagy Bogi Sissiként járja be a Nyugati Pályaudvart a McDonald’s legújabb kisfilmjében
A nemrégiben felújított Nyugati téri McDonald’s étteremmel kapcsolatban makacsul tartja…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >