Túl nagyra nőtt a Kraft
A hatékonyabb működés érdekében két egységre bontja magát a Kraft. Az élelmiszeripari óriáscég észak-amerikai tevékenységeit különválasztja a vállalaton belül. A brit Cadburry és a francia LU megszerzése után túl nagyra nőtt cégnek úgy tűnik, át kell alakítania belső működését.
Augusztus 4-én jelentette be a Kraft, hogy cégen belül különválasztja észak-amerikai élelmiszeripari érdekeltségeit a hatékonyabb működés érdekében. A lépés, amely olyan márkákat érint, mint az Oscar Mayer vagy a Philadelphia, másfél évvel azután történik, hogy a cégóriás bekebelezte a brit Cadbury-t, legutóbb pedig a francia LU-t. Év végére 16 milliárd dolláros bevételt vár a cégcsoport ettől a részlegtől.
A lépéstől azt reméli a Kraft, hogy így gyorsabban tud nőni a snack-et gyártó másik üzletág amelynek forgalmát 32 milliárdra becsüli cikkében a Brand Republic. Ennek az egységnek része lenne a Kraft Foods Europe és a Cadbury is, illetve az észak-amerikai snack üzletág. Olyan márkák tartoznak majd ide mint az Oreo, a LU, a Cadburry, a Milka vagy a Trident és a Jacobs – írja a Brand Republic nyomán a kreativ.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >