Túl a sztereotípiákon
Számos globális reklámügynökség csatlakozott már az Unilever, a cannes-i reklámfesztiválon bejelentett #unstereotype kezdeményezéséhez. A reklámiparnak példát mutatni hivatott kezdeményezés célja, hogy az Unilever-márkák – és általában a reklámipar – hirdetései haladják meg a genderszerepek sztereotipikus megjelenítését, az ügynökségek és hirdetők pedig friss, a mai fogyasztók számára relevánsabb kampányokat dolgozzanak ki.
Az Unilever három területen kívánja fejleszteni a genderkérdéseket, ezen belül is a nők bemutatását reklámjaiban: a szerepek, a személyiség és a külső megjelenés mentén. Az így bemutatott szerepek messze túlmutatnak majd a termékhez kötődő hagyományos feladatokon, a szereplőket hitelesebb, valódi személyiségként kívánják megjeleníteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB: az infláció elleni küzdelem még nem ért vége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >