Túl a sztereotípiákon
Számos globális reklámügynökség csatlakozott már az Unilever, a cannes-i reklámfesztiválon bejelentett #unstereotype kezdeményezéséhez. A reklámiparnak példát mutatni hivatott kezdeményezés célja, hogy az Unilever-márkák – és általában a reklámipar – hirdetései haladják meg a genderszerepek sztereotipikus megjelenítését, az ügynökségek és hirdetők pedig friss, a mai fogyasztók számára relevánsabb kampányokat dolgozzanak ki.
Az Unilever három területen kívánja fejleszteni a genderkérdéseket, ezen belül is a nők bemutatását reklámjaiban: a szerepek, a személyiség és a külső megjelenés mentén. Az így bemutatott szerepek messze túlmutatnak majd a termékhez kötődő hagyományos feladatokon, a szereplőket hitelesebb, valódi személyiségként kívánják megjeleníteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >