Túl a 700. üzleten a Lidl Olaszországban
A 2022. február 28-án lezárult pénzügyi évben 42 új üzlet megnyitásával boltszámát tekintve a Lidl átlépte a 700-as küszöböt Olaszországban.
Márciusban ünnepelte a diszkontlánc 30. születésnapját Olaszországban, ahol első üzlete 1992-ben Azignanóban nyílt. A február végén zárult elmúlt egy évben pedig 35 millió eurónál is nagyobb összeget ruházott be új üzletnyitásokba a diszkontlánc Genovában, Amanteában, Milánóban, Bolognában, Lodiban és Cagliariban.
Emellett logisztikai infrastruktúráját is fejleszti Lidl Italia. A következő logisztikai központ mintegy 100 000 négyzetméteren Cagliari mellett, Assemini ipari parkjában nyílik. Két éven belül pedig egy újabb logisztikai bázis épül a Milánó-Bergamo autópálya mellett 125 000 négyzetméteren.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >