Túl a 100. franchise üzleten a SPAR
Már több mint száz üzlet csatlakozott országszerte a SPAR franchise programjához. A folyamatosan bővülő hálózathoz tartozó magánkereskedők összesen több mint 1300 embernek biztosítanak munkát országszerte.
Csaknem napra pontosan négy évvel az első, móri partneráruház nyitása után, idén szeptember elején Budapesten kinyitott a SPAR franchise program századik egysége. A zuglói Ungvár utcában található üzlet családi tulajdonban működik: Bruzsa Gábor és Bruzsáné Révész Tímea a jövőbeni fejlődési lehetőségeiket alaposan mérlegelve döntöttek úgy, hogy csatlakoznak a SPAR márkához. A mostani mellé egy másik fővárosi boltjukat is bevonják a SPAR franchise hálózatba 2017 első negyedévében.
Az 500 négyzetméteres Ungvár utcai bolt a nyitásra kívül-belül megújult. A mintegy 90 millió forintos beruházás a Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram segítségével, a Raiffeisen Bank közreműködésével valósult meg.
Az üzletben a SPAR országszerte megszokott gazdag áruválasztéka kapott helyet a polcokon. A vásárlókat friss zöldség-gyümölcs, csemegepult, húspult, látványpékség fogadja. Ezek mellett mirelit, széles szárazáru-kínálat és tejtermékek széles köre áll a vevők rendelkezésére. Összesen mintegy 4 ezer féle termék érhető el, köztük a SPAR saját márkás kínálatának jelentős része.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 25 éve van jelen a magyar piacon, ez alatt hazánk meghatározó élelmiszer- és napi fogyasztási cikk kereskedelmi láncává vált. Hálózatfejlesztése során nagy szerep jut a családi vállalkozásoknak is. A SPAR a jövőben is keresi azokat a minőségi kiszolgálás mellett elkötelezett partnereket, akik megtartva saját önállóságukat, szívesen csatlakoznának a programhoz. A franchise program keretében a kiskereskedők számos előnyt élveznek: széles áruválasztékot, heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják.
A SPAR jelenleg 81 magánkereskedővel szerződött országszerte, akik a cikk megírásának idején 104 üzletet működtetnek a partnerségi programban. A folyamatosan bővülő franchise program több mint 1300 embernek ad munkát, a boltok forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >