Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Ha ezt olvassa, az azt jelenti hogy Önt sem hagyja hidegen, hogy mitől lesz jó élménye a vásárlóinak.
Idén a Mastercard és a Trade Magazin Az Év Kereskedője díja egy kutatással is kiegészül: azt vizsgáljuk, hogy milyen az emlékezetes retail ügyfélélmény 2019-ben és milyen lesz a vásárlás élménye pár év múlva.
Ami biztos, hogy a jó ügyfélélmény a vásárlók igényeiből indul ki és a vásárlók valójában válaszokat keresnek a kérdéseikre és megoldásokat keresnek a problémáikra.
Hogy mit gondolnak erről a kereskedők? Erről kérdezünk hazai retail és CX vezetőket, a niche-piacra fokuszáló cégtől a mindent áruló szupermarketig: töltse ki az alábbi 10-15 perces, kereskedőknek szóló kérdőívünket, hogy egy átfogó képet kapjunk az ügyfélélmény hazai megítéléséről!
A kitöltőket elsők között értesítjük a kutatás eredményéről!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >