Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Ha ezt olvassa, az azt jelenti hogy Önt sem hagyja hidegen, hogy mitől lesz jó élménye a vásárlóinak.
Idén a Mastercard és a Trade Magazin Az Év Kereskedője díja egy kutatással is kiegészül: azt vizsgáljuk, hogy milyen az emlékezetes retail ügyfélélmény 2019-ben és milyen lesz a vásárlás élménye pár év múlva.
Ami biztos, hogy a jó ügyfélélmény a vásárlók igényeiből indul ki és a vásárlók valójában válaszokat keresnek a kérdéseikre és megoldásokat keresnek a problémáikra.
Hogy mit gondolnak erről a kereskedők? Erről kérdezünk hazai retail és CX vezetőket, a niche-piacra fokuszáló cégtől a mindent áruló szupermarketig: töltse ki az alábbi 10-15 perces, kereskedőknek szóló kérdőívünket, hogy egy átfogó képet kapjunk az ügyfélélmény hazai megítéléséről!
A kitöltőket elsők között értesítjük a kutatás eredményéről!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >