Tudatos vásárlásra ösztönöznek a Rossmann tippjei
Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan mindenki betér egy drogériába, de tisztában vagyunk-e a termékek összetevőinek hatásával, a lejárati időkkel és hogy miért is jó egy natúr kozmetikum vagy egy bio termék? A Rossmann szakértői összegyűjtöttek néhány hasznos tippet, amivel tudatosabbá tehetjük vásárláskor hozott döntéseinket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/Rossmann_Fot_230908_003.jpg)
A Rossmann szakértői összegyűjtöttek néhány hasznos tippet, amivel tudatosabbá tehetjük vásárláskor hozott döntéseinket
Tehetünk a pazarlás ellen és közben pénzt is spórolhatunk
Bizonyos kozmetikumokat hajlamosak vagyunk felhalmozni, anélkül, hogy figyelembe vennénk a termékeken szereplő minőségmegőrzési időt. Ennek következménye, hogy gyakran félig elhasznált állapotban kell kidobnunk őket, rosszabb esetben pedig tovább használjuk a lejárt szavatosságú termékeket, aminek számos veszélye lehet bőrünkre nézve. Érdemes vásárlás, illetve felbontás előtt végiggondolni, hogy az adott terméket el tudjuk-e majd használni a feltüntetett időn belül és ennek mentén dönteni a drogáriák polcai előtt. Ennek köszönhetően egyrészt kevesebbet fogunk pazarolni, másrészt pedig pénztárcánkra nézve is kedvező hatása lesz.
További spórolási lehetőség, ha figyeljük a hűségprogramok nyújtotta ajánlatokat és kedvezményeket, ugyanis jelentős összegeket spórolhatunk velük.
„Az egyik idei évi kutatásunkból kiderült, hogy havonta akár 10.000 forintot is megtakaríthatnak a vásárlók a hűségprogramoknak köszönhetően. A Rossmann+ VIP törzsvásárlói programunk esetében kiemelt szempont számunkra vásárlóink igényeinek figyelembevétele. Nagy sikere van például a Rossmann+ alkalmazáson belül elérhető digitális költéskövető rendszernek, ami megmutatja, hogy pontosan mennyit sikerült megspórolni egy vásárlás alkalmával”
– emelte ki Flórián László a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Bio és natúr termékek nyomában
Arcbőrünk esetében különösen fontos a tudatos odafigyelés és gondoskodás. Egy esetleges túltisztítással, erőteljes vegyszerekkel és nem bőrbarát összetevők használatával sérthetjük bőrünk barrier rétegét, aminek kiemelt szerepe van. Amellett, hogy megakadályozza a bőrre kerülő mérgező anyagok felszívódását, véd a külső hatásoktól, a vírusoktól és baktériumoktól, valamint segít megőrizni bőrünk hidratáltságát. A BIO, mentes és natúr termékek használatával megóvhatjuk bőrünk ezen funkcióját, ezáltal pedig elkerülhetjük a különböző bőrproblémák kialakulását.
A Rossmann üzletekben található termékek nagy része minősítésekkel ellátott. Azaz megtalálhatóak rajtuk azok a jelölések, amelyek jelzik a környezetbarát tulajdonságaikat.
„Jelenleg 22 védjegyet találhatnak vásárlóink a Rossmann termékeken, amely mind valamilyen megoldásra próbál választ adni. Van amelyik kifejezetten környezetvédelmi problémákon segít (pl. a pálmaolaj mentes, mikroműanyagmentes) van, amely inkább az érzékenységek miatt jó (pl. illatmentes), de van, amelyekben a természetes anyagok kapják a hangsúlyt (natúr kozmetikumok)”
– hangsúlyozta Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A címkeolvasás tudománya
Sokan nem is gondolnák, hogy az iskolás években elsajátított kémia tudásnak mekkora hasznát vehetjük a mindennapi életben, például, ha egy drogáriában járunk. A legtöbb vásárló sajnos nem ismeri a dekorkozmetikumokon, valamint szépségápolási- és higiéniai termékeken feltüntetett összetevőket és azok hatásait, pedig jobb tisztában lenni vele, hogy mit veszünk és kenünk a bőrünkre. Az utóbbi időben szerencsére egyre népszerűbb és elterjedtebb a hatóanyag-tudatosság, így könnyedén utánajárhatunk a kiszemelt termék címkéjén felsorolt összetevőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >