Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson: stratégiai szereplőként a vállalat fenntartható működését, innovációs céljait és vásárlóink elvárásait is formáljuk. Nap mint nap azon dolgozunk, hogy gyorsan, mégis felelősen reagáljunk a piaci és fogyasztói változásokra.
Termékek, amelyek értéket közvetítenek

Szimeiszter Éva
beszerzési vezető
Rossmann Magyarország
A vásárlók egyre tudatosabb döntéseket hoznak: előnyben részesítik a környezetbarát, természetes, megbízható forrásból származó termékeket. A Rossmann kínálatában ezekre a szempontokra építve bővítjük saját márkás portfóliónkat – csak 2024 első felében több mint 200 új saját márkás terméket vezettünk be. Kiemelt példák közé tartozik a Love Nature termékcsalád, amely növényi eredetű összetevőket és újrahasznosított csomagolást alkalmaz, valamint a Wellness & Beauty, ahol egyre több vegán minősítésű termék kap helyet.
Beszállítóinkkal közösen dolgozunk a környezeti terhelés csökkentésén, a csomagolások egyszerűsítésén, valamint a hazai gyártók támogatásán. Mára több mint 50 magyar gyártó termékei érhetők el a Rossmann-üzletekben, és ezt a számot folyamatosan bővítjük.
Digitális beszerzés – hatékony és adatvezérelt
A digitalizáció számunkra nem cél, hanem eszköz, amellyel gyorsabb, átláthatóbb és prediktívebb folyamatokat építünk. A beszerzési döntéseinket egyre inkább adatalapon hozzuk meg, ezzel nemcsak hatékonyabb működést, hanem rugalmasabb együttműködést is biztosítunk a partnereink számára. A beszállítói kapcsolatok fejlesztése, az automatizált folyamatok bevezetése, valamint a közös értékteremtés kulcsa a hosszú távú sikernek – ebben látjuk a jövőt.
Előrelépés infrastruktúrában és gondolkodásban
A Rossmann Magyarország az elkövetkező években jelentős fejlesztések elé néz: Üllőn egy 28 000 m²-es logisztikai központot és egy 4000 m²-es irodaházat építünk. A részben automatizált működés lehetővé teszi, hogy még gyorsabban és fenntarthatóbb módon szolgáljuk ki az üzleteinket és online vásárlóinkat.
Munkánk középpontjában továbbra is az áll, hogy olyan termékkínálatot építsünk, amely egyszerre kiszolgálja a vásárlók igényeit, és képviseli a Rossmann felelős gondolkodását. Hiszünk abban, hogy felelős vállalatként a Rossmann nemcsak a vásárlók mindennapi igényeit szolgálja ki, hanem innovációval, digitalizációval és fenntartható működéssel aktívan hozzájárul a társadalom és a környezet jövőjének alakításához is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Új dinamikák a drogériapiacon: a dm vezet, a Müller megelőzte a Rossmannt
A hazai drogérialáncok élmezőnyében komoly átrendeződés zajlott le 2024-ben: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >