Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén
A Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén című könyv kiváló ismeretanyaggal szolgálhat mind az iparágban dolgozó szakemberek, mind pedig a téma iránt érdeklődő olvasók számára. A könyv bemutatja, vajon miként is lehet sokkal hatékonyabb és eredményesebb a turizmus egyes szegmenseiben dolgozó szakemberek munkája a modern tudásmenedzsment-stratégiák és -technikák segítségével. Különös hangsúllyal szerepelnek a tudásmenedzsment alkalmazásának lehetőségei a szállodák, éttermek, utazási irodák és légitársaságok minőségbiztosítási gyakorlatában.
A szerzők gyakorlati tanácsok segítségével járulnak hozzá az iparági összefüggések alaposabb megismeréséhez. Az esettanulmányokban számos ábra és táblázat is segíti az olvasót annak megértésében, vajon hogyan is alkalmazható a tudásmenedzsment az üzleti folyamatok felgyorsításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >