Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén
A Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén című könyv kiváló ismeretanyaggal szolgálhat mind az iparágban dolgozó szakemberek, mind pedig a téma iránt érdeklődő olvasók számára. A könyv bemutatja, vajon miként is lehet sokkal hatékonyabb és eredményesebb a turizmus egyes szegmenseiben dolgozó szakemberek munkája a modern tudásmenedzsment-stratégiák és -technikák segítségével. Különös hangsúllyal szerepelnek a tudásmenedzsment alkalmazásának lehetőségei a szállodák, éttermek, utazási irodák és légitársaságok minőségbiztosítási gyakorlatában.
A szerzők gyakorlati tanácsok segítségével járulnak hozzá az iparági összefüggések alaposabb megismeréséhez. Az esettanulmányokban számos ábra és táblázat is segíti az olvasót annak megértésében, vajon hogyan is alkalmazható a tudásmenedzsment az üzleti folyamatok felgyorsításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kényelmesebb fizetési lehetőség és új funkciók érkeznek a BudapestGO-ba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Napi 870 forint körüli átlagos utasbiztosítási díjjal számolhatnak a síelők az idei szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elegáns és egyszerű vendégváró falat az ünnepi asztalra – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
