Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén
A Tudásmenedzsment a vendéglátás és turizmus területén című könyv kiváló ismeretanyaggal szolgálhat mind az iparágban dolgozó szakemberek, mind pedig a téma iránt érdeklődő olvasók számára. A könyv bemutatja, vajon miként is lehet sokkal hatékonyabb és eredményesebb a turizmus egyes szegmenseiben dolgozó szakemberek munkája a modern tudásmenedzsment-stratégiák és -technikák segítségével. Különös hangsúllyal szerepelnek a tudásmenedzsment alkalmazásának lehetőségei a szállodák, éttermek, utazási irodák és légitársaságok minőségbiztosítási gyakorlatában.
A szerzők gyakorlati tanácsok segítségével járulnak hozzá az iparági összefüggések alaposabb megismeréséhez. Az esettanulmányokban számos ábra és táblázat is segíti az olvasót annak megértésében, vajon hogyan is alkalmazható a tudásmenedzsment az üzleti folyamatok felgyorsításában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >