Hogyan próbáljuk visszafogni költéseinket?
A magyar fogyasztók jellemzően olcsóbb élelmiszermárkára váltanak (55%), ha szeretnék visszafogni költéseiket. 2013-ban ez az arány még 70% volt, azóta fokozatosan csökken. Új ruhára is inkább kevesebbet költünk – százból 52-en említették ezt mint spórolási módszert. A gáz- és villanyszámlát is igyekszünk leszorítani (50%). A válaszadók több mint harmada fogja vissza az otthonon kívüli szórakozásra szánt pénzt is (37%). Kedvezőbb hitellehetőségek, biztosítási ajánlatok vagy hitelkártyák után mindössze honfitársaink 14%-a néz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >