Hogyan próbáljuk visszafogni költéseinket?
A magyar fogyasztók jellemzően olcsóbb élelmiszermárkára váltanak (55%), ha szeretnék visszafogni költéseiket. 2013-ban ez az arány még 70% volt, azóta fokozatosan csökken. Új ruhára is inkább kevesebbet költünk – százból 52-en említették ezt mint spórolási módszert. A gáz- és villanyszámlát is igyekszünk leszorítani (50%). A válaszadók több mint harmada fogja vissza az otthonon kívüli szórakozásra szánt pénzt is (37%). Kedvezőbb hitellehetőségek, biztosítási ajánlatok vagy hitelkártyák után mindössze honfitársaink 14%-a néz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >