Triplázott a Tchibo
Megháromszorozta nyereségét a Tchibo az idei első félévben az egy évvel korábbihoz képest, a tavaly végrehajtott költségtakarékossági programnak köszönhetően.
A Tchibo boltjaiban a kávék mellett többek között ünnepi kiegészítőket, konyhai eszközöket, divatcikkeket, játékokat valamint sport- és szabadidős termékeket árusít. A csoport adó előtti eredménye 48 millió euróról 147 millióra emelkedett, a bevétel sok üzlet bezárása ellenére 6 százalékkal másfél milliárd euróra nőtt.
A várható karácsonyi forgalomnövekedésének köszönhetően a cégnél a második félévben az elsőben elértnél nagyobb bevételre számítanak.
A Tchibót is megingatta a gazdasági válság. Válaszként a társaságnál tavaly mintegy 800 munkahelyet szüntettek meg, és ezer boltjukból 150-et bezártak.
A Tchibo 2007-ben nyitotta meg első magyarországi üzletét az Aréna Plázában – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >