Triplázott a Tchibo
Megháromszorozta nyereségét a Tchibo az idei első félévben az egy évvel korábbihoz képest, a tavaly végrehajtott költségtakarékossági programnak köszönhetően.
A Tchibo boltjaiban a kávék mellett többek között ünnepi kiegészítőket, konyhai eszközöket, divatcikkeket, játékokat valamint sport- és szabadidős termékeket árusít. A csoport adó előtti eredménye 48 millió euróról 147 millióra emelkedett, a bevétel sok üzlet bezárása ellenére 6 százalékkal másfél milliárd euróra nőtt.
A várható karácsonyi forgalomnövekedésének köszönhetően a cégnél a második félévben az elsőben elértnél nagyobb bevételre számítanak.
A Tchibót is megingatta a gazdasági válság. Válaszként a társaságnál tavaly mintegy 800 munkahelyet szüntettek meg, és ezer boltjukból 150-et bezártak.
A Tchibo 2007-ben nyitotta meg első magyarországi üzletét az Aréna Plázában – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >