Triplázott a Cadbury
A brit édesipari vállalat – mely egyben Európa második legnagyobb édesipari csoportja – 2009. első félévében 313 millió fontos nettó profitot jelentett, azaz csaknem a háromszorosára növelte 2008. hasonló időszakának 113 millió fontos nyereségét.
A többek között a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártó Cadbury árbevétele 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, miután a fogyasztók a válság nyomán több időt töltenek otthon, de az édességekről nem mondanak le.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár. A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >