Triplázott a Cadbury
A brit édesipari vállalat – mely egyben Európa második legnagyobb édesipari csoportja – 2009. első félévében 313 millió fontos nettó profitot jelentett, azaz csaknem a háromszorosára növelte 2008. hasonló időszakának 113 millió fontos nyereségét.
A többek között a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártó Cadbury árbevétele 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, miután a fogyasztók a válság nyomán több időt töltenek otthon, de az édességekről nem mondanak le.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár. A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >