Triplázott a Cadbury
A brit édesipari vállalat – mely egyben Európa második legnagyobb édesipari csoportja – 2009. első félévében 313 millió fontos nettó profitot jelentett, azaz csaknem a háromszorosára növelte 2008. hasonló időszakának 113 millió fontos nyereségét.
A többek között a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártó Cadbury árbevétele 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, miután a fogyasztók a válság nyomán több időt töltenek otthon, de az édességekről nem mondanak le.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár. A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >