Triplázott a Cadbury
A brit édesipari vállalat – mely egyben Európa második legnagyobb édesipari csoportja – 2009. első félévében 313 millió fontos nettó profitot jelentett, azaz csaknem a háromszorosára növelte 2008. hasonló időszakának 113 millió fontos nyereségét.
A többek között a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártó Cadbury árbevétele 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, miután a fogyasztók a válság nyomán több időt töltenek otthon, de az édességekről nem mondanak le.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár. A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >