Triplázott a Cadbury
A brit édesipari vállalat – mely egyben Európa második legnagyobb édesipari csoportja – 2009. első félévében 313 millió fontos nettó profitot jelentett, azaz csaknem a háromszorosára növelte 2008. hasonló időszakának 113 millió fontos nyereségét.
A többek között a Dairy Milk csokoládékat, a Trident rágógumikat és a Halls köhögés elleni cukorkákat gyártó Cadbury árbevétele 13 százalékkal 2,8 milliárd fontra nőtt, miután a fogyasztók a válság nyomán több időt töltenek otthon, de az édességekről nem mondanak le.
A társaság az év egészében a korábban jelzett 4-6 százalékos növekedés alsó értékéhez közeli forgalombővülést vár. A legnagyobb mértékben a csokoládék eladása nőtt – írja az Index.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
