TriGánit beruházással megnyílt a zágrábi Arena Centar
Az Arena Centar megnyitásával befejeződik Horvátország legnagyobb építkezése. Zágráb délnyugati kapujában, a Zagreb Arena mellett a horvát főváros lakossága egy új városközponttal gazdagodik.
„Büszkék vagyunk erre a beruházásunkra, amely meglehetősen nehéz gazdasági körülmények között jött létre. A globális pénzügyi válság idején az építkezéshez bankok által biztosított 150 millió euró a legnagyobb külföldi közvetlen beruházás volt Délkelet-Európában, felismerve és elismerve ezzel a fejlesztés kiemelt jelentőségét. A beruházás teljes értéke meghaladja a 350 millió eurót, ez az összeg magában foglalja a bérlők költségeit is. Úgy gondoljuk, hogy az Arena Centar és a tavaly átadott Zagreb Arena csak a sikeres kezdetei horvátországi tevékenységünknek” – emelte ki a megnyitást megelőző sajtótájékoztatón Török Árpád, a TriGranit vezérigazgatója.
Az Arena Centar a különböző vállalatok közötti együttműködés kiváló példája. A TriGranit több eves hazai és nemzetközi tapasztalata és elkötelezett horvátországi szakemberei mellett a fővállalkozást végző MI Group (amely a Mucic & Co, Tromont and Međimurje gradnje helyi konzorciuma), a Design International és az UPI-2M építészei, valamint a mintegy 200 helyi és nemzetközi kereskedelmi partner együttműködése tette lehetővé az új városközpont és találkozóhely létrejöttét.
„Biztosak vagyunk abban, hogy az Arena Centar által kínált széleskörű lehetőségek – bevásárlási és közlekedési csomópont, modern építészeti megoldások, különleges tájrendezési megoldások, a Zagreb Arena sportrendezvényei – hozzájárulnak ahhoz, hogy a létesítmény a régió új találkozási pontjává váljon.” – hangsúlyozta Vlaho Kojaković, a TriGranit horvátországi igazgatója.
Az Arena Centar vezető márkái között megtalálható az Interspar (Horvátország legnagyobb hipermarketje), a Sportina (Bata, Tamaris, Orsay, Tally Weil, Tom Tailor, Esprit, G-Star, Butlers, Parfois, Six, Yamamay, Coffee Shop és az XYZ 2011 tavaszától), Iris Moda (Mango, Persona, Marella, Okaidi, Palmers, Monsoon, Accessorize és új piaci szereplőként a Monsoon), C&A, H&M (2011. tavaszi nyitással), Marinopoulos Group (Gap, Marks & Spencer, Sephora),Inditex (Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Berschka, Stradivarius), New Yorker, Intersport, Elipso, Jeans Club és a 2011 elején megnyíló Sky Bowling, Blitz Cinestar, IMAX és a Gold Class is. A bevásárlóközpontban most megjelenő cégek több mint 20%-a először vagy új koncepcióval jelenik meg a horvátországi piacon. A látogatóknak mintegy 3000 parkolóhely és számos tömegközlekedési lehetőség áll rendelkezésre. A bevásárlóközpont üzemeltetését a TriGranit management Zrt. végzi.
Az Arena Centar építkezésén mintegy 7500 munkás dolgozott, a nyitástól mintegy 2500 dolgozót foglalkoztat a bevásárlóközpont – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >