Trade marketing utcáról utcára – Trade marketing klubülés 2018. november 15.
Kedves Kollégák!
Gondoltatok már arra,
- hogy a bolti reklámanyagok mekkora része végzi a kukában vagy a cégetek raktárában?
- hogy hogyan csökkenthetnétek a költségeket és csoportosíthatnátok át a büdzsét?
- hogy biztos, hogy érdemes-e a területi képviselőnek egy adott boltot rendszeresen látogatnia? Hogy megtérül-e a látogatása?
- hogy mennyire érné meg akár boltonként testre szabott választékkal dolgozni?
Bizonyára már sok trade marketinges és értékesítési vezető fejében megfordultak ezek a kérdések, azonban általában nincs elég adat a válaszokhoz.
A GfK Piackutató Intézet szakemberei, valamint márkagyártó partnerei megmutatják, hogy hogyan lehet növelni az értékesítést, ha a polcképet, a választékot, a látogatásokat az adott bolt közvetlen környékének vásárlóihoz igazítjuk.
Gyakran egy kerületen vagy egy kisvároson belül is óriási különbségek lehetnek az értékesítési lehetőségekben.
A mikro trade marketing és geomarketing segítségével megtudhatjuk például, hogy mennyit érdemes költeni a polcrészesedés növelésére, hogy növekedjen az eladásunk és mikor felesleges ebbe invesztálni.
Előadóink:
Kui János, GfK, Head of Geomarketing,
Nagy András, Unilever, County CMI BPI – HUAD/CEE
A klubülés időpontja és helyszíne:
2018. november 15. csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti tárgyaló
Az év utolsó klubülése rendkívüli esemény, hiszen ez egyben a magyar POPAI POP Awards 2018 verseny ünnepélyes díjkiosztója is, amelyre a szakmai program végén kerül sor.
A nevezők a tapolcai Business Days konferencián állították ki innovatív és hatékony displayeiket, ahol a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték a pályamunkákat.
Az eredményhirdetésen kiderül, hogy mely kategóriagyőztesek munkái vehetnek részt a chicagói Globalshop világkiállításon 2019 júniusában, a POPAI Global Awards versenyen, a nemzeti győztesek viadalán, amelyen korábban már két alkalommal is született magyar kategória győzelem!
Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot a következő linken 2018. november 12-ig https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/trade-marketing-utcarol-utcara-klubules-2018-november-15/
Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételt biztosítani.
2019-re használd ki az Early bird kedvezmény!
Több okból is érdemes még idén kiváltani a 2019-as klubtagságot:
ha 2018. december 14-ig átutalod a tagdíjat, a 10%-os kedvezményes 35 100 Ft + ÁFA díjat fizeted!
A 2018. december 14. után jelentkezők tagsági díja pedig 39 000 Ft + ÁFA.
Kérjük, töltsd ki az éves a jelentkezési lapot is az https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/tmk-2019-eves-esemenynaptar/
Információért Kiss Laurához fordulhatsz a +36 26 310 684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >