Gyere el te is az áprilisi TMK ülésre!
Szeretnéd megtudni, hogy
- mi lett fontos a vásárlók számára és mi nem 2018-ban?
- milyen a vörös, bíbor, kék, barna, narancs és a citromsárga vásárlótípus, és melyiknek milyen igényei, szükségletei és elvárásai vannak?
- hogyan lett tavaly a diszkont a csatornák koronázatlan királya? És ehhez hogyan változtak a fogyasztói preferenciák?
- hol mit vásárolnak és mennyiért?
- turkáljunk a fogyasztói kosárban is: vajon gyártói vagy saját márkás termékre voksol a magyar?
- mi a különbség a KPI és a KPP között, és miért célszerűbb a prediktív elemzéseket használni a döntések meghozatalában?
Ha a fenti kérdésekre adott válaszok alapján szeretnéd eldönteni, hogy idén hol mire érdemes költeni a bolti kommunikációban, akkor gyere el az április 4-i Trade Marketing Klubülésre, ahol nem csak bemutatják meghívott vendégeink – a Nielsen, GfK, RetailZoom, Kantar-Hoffman piackutató cégek és a SuperShop vezetői – a fentiekkel kapcsolatos meglátásaikat, de útmutatóval is segítenek a vásárlók sikeres megszólításában, kiszolgálásában.
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikkek piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
Előadóink:
Dászkál Fruzsina, a Nielsen szenior piackutatási tanácsadó
Harcos Andrea, a Kantar-Hoffmann kvalitatív kutatási igazgatója
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója
Dr. Michalis Christou, a RetailZoom Europe ügyvezető igazgatója
Turcsán Tünde, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója, a háztartáspanel kutatások vezetője
Helyszín:
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló – A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában javasolt a parkolás).
Időpont:
- április 4., csütörtök 15-17 óra
A klubülésre jelentkezéssel együtt lehet és még érdemes éves klubtagsági kártyát váltani, amely kedvezményes klubülés látogatásra és még számos más kedvezményre jogosít!
Az éves klubprogram itt olvasható.
Az áprilisi klubülés és/vagy éves tagsági jelentkezéshez ide kattints!
Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot, mert csak így tudjuk a részvételüket biztosítani.
A jelentkezési határidő:
- április 1.További információ:
Kiss Laura, laura@instoreteam.hu +36 26 310 684
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >