Trade Marketing Klub – Intuitív döntéshozatal a marketingben
Miért van szükség az intuitív döntéshozatalra a marketingben? Hogyan hoznak döntést a legnagyobb vezetők? Miért fontos az adat, és miért nem elhagyható az intuíció? Mi az az adatvezérelt kreativitás és hogyan néz ez ki a valóságban? Ezekről a témákról beszélgetünk június 2-án a Trade Marketing soron következő klubülésén.
Vendégeink a téma szakértői:
Bihi Zoltán ügyfélkapcsolati manager, Synetiq
Fülöp Péter vezető kutató, Synetiq
Szabi a Pék
A Synetiqnél biometrikus szenzorok segítségével vizsgálják a nézők reklámokra adott, nem tudatos érzelmi reakcióit és adnak gyakorlati javaslatokat a fejlesztésükre, hogy ezzel segítsék a hirdetők munkáját a minél hatásosabb kreatívok létrejöttében. Ellentétben a hagyományos kutatásokkal, így valós és elfogulatlan képet adnak arról, mit érez a célközönség a reklámmal kapcsolatban, mennyire mennek át a kívánt üzenetek, továbbá mennyire tudott a kreatív kiemelkedni az óriási reklámzajból.
Szabi a Pék a nagymamájától tanulta a kenyérsütést, majd Olaszországban képezte tovább magát, hogy megtanulja a tökéletes pizza sütését. Közben Magyarország legismertebb és legkedveltebb pékjévé vált, éttermet, üzleteket nyitott és sok tízezren követik a közösségi médiában. Mindig újabb és újabb ötletekkel lepi meg a vásárlóit és szerez egyre több hívet a termékeinek.
A klubülés, a szakmai program térítésmentes, az étel- és italfogyasztás pedig önköltséges. A Panificio il Basilico hangulatos kertjében megkóstolhatjátok a nagyon finom pizzákat és különleges péksüteményeket. Érdemes lesz otthonra is feltankolni az édes és sós finomságokból.
A korlátozott létszám miatt a klubülésre a regisztráció sorrendjében tudtok „széket foglalni”. Az eseményt online nem közvetítjük.A klubülés időpontja és helyszíne:
Az ülés időpontja és helyszíne:
2022. június 2. csütörtök 15-18 óra
Panificio il Basilico Étterem
(Szentendre, Bükkös part 80. (a patakparton))
A jelentkezéshez kattintsatok az alábbi linkre:
https://trade-marketing.hu/intuitiv-donteshozatal-a-marketingben/
A jelentkezési határidő: 2022. május 31.
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívót.
Ha szeretnétek nyomon követni a trade marketing eseményeket, kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információért Kiss Laurához fordulhattok a 06 30 3353871 telefonszámon, vagy az office@instoreteam.hu címen.
Küldjétek tovább ezt a meghívót kollégáidnak, szakmai ismerőseidnek, akiket érdekelnek a trade marketing, marketing, sales események, előadások!
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >